Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb bij sommige programma´s (bijv. Skype) ingesteld dat ze op zouden starten als Windows opstart. Dat gebeurt dus niet (er zullen best programma´s zijn die wel opstarten maar een -nog onbekend aantal dus niet). What to do?.....

-m-

Bijvoorbaat dank!

Cees
 
Sorry dat ik je fout begreep. Dit is wat ik gevonden heb: Bekijk bijlage 11080
ScreenShot001.jpg
lijkt me het zelfde als bij mij.Skype werkt perfekt en start auto op
 
Ik heb toch nog een vraagje, nav een opmerking van DDragon80. Hoe kan ik zien of Avast is opgestart. Ik heb altijd gedacht dat als ik via Taakbeheer in het tabblad Services Avast! Anitvirus en Avast! Firewall zie staan als Wordt uitgevoerd, dat ze dan opgestart zijn. Ik ben nu aan het twijfelen.... Weet blijkbaar niet goed hoe dat zit met Taakbeheer en zou dat eens goed moeten uitzoeken, maar waar?
 
meestal heb je van de programma's die opstarten rechts onder in de taakbalk een pictogram ....dit geeft aan dat het programma opgestart is ...
is er een fout aanwezig dat verschijnt er een geel uitroepteken of een rood kruis...dit vraagt dan om je aandacht ...
 
Als ik daar op Verborgen pictogrammen weergeven druk krijg ik het volgende te zien van Avast!
Snap 2013-08-19 at 09.28.37.jpg


Hier staat toch duidelijk de instelling Pictogram en meldingen weergeven, maar hij doet dat niet:
Snap 2013-08-19 at 09.32.32.jpg


In Taakbeheer zie ik het volgende onderaan staan
: Snap 2013-08-19 at 09.26.48.jpg
 
staat ook het vinkje aan links onder ...bij de vermelding " altijd pictogrammen en de vermelding op de taakbalk weergeven "
zelf gebruik ik avg en hier kies ik de instelling om enkel een melding weer te geven ....nog thans staat het pictogram in de taakbalk .
 
is dat rood bolleke niet je Avast?in eerste afbeelding staat je systeem is beveiligd
Dat rode bolletje is geen bolletje (lachen), maar een schildje. Heeft te maken met het via een ander IP adres surfen als je dat wilt. Bijv. als je naar de TV Zender BBC wilt kijken. Dat kan niet via een Spaans (waar ik woon) IP adres. Wat betekent dat als er onder het tabblad Services staat dat zowel Antivirus als de Firewall van Avast (prima programma trouwens!) wordt uitgevoerd. Dat betekent toch zoiets als dat het draait en operationeel is?
 
staat ook het vinkje aan links onder ...bij de vermelding " altijd pictogrammen en de vermelding op de taakbalk weergeven "
zelf gebruik ik avg en hier kies ik de instelling om enkel een melding weer te geven ....nog thans staat het pictogram in de taakbalk .
Ik heb gedaan wat je adviseerde. Alle programma´s staan nu vermeld behalve Avast!
 
telenet is hier aan het werken in de straat dus kan het gebeuren dat ik een bericht neer schrijft maar dat deze niet aankomt of dat hier zomaar de verbinding uitvalt...tot zo ver dit nieuws bericht..;)

toen jij avast installeerde kreeg je de keuze om ook een pictogram te laten weer geven in de taakbalk....het kan dus best zijn dat je dit destijds heb uitgevinkt...
m.a.w.
open de avast interface en ga de instellingen na !
kan best zijn dat je deze als nog kunt aanzetten !
 
Start dan nu gewoon nog eens uw PC op en kijk of her er nu niet staat. Dat is omdat je zegt dat je andere programma' er nu staan. En bij alleen meldingen geven kan het zijn dat dit pas gaat na opnieuw opstarten van de PC
 
Het scherm dat lucdebruycker heeft gepost in bericht 56 kan jij zichtbaar maken door op de twee pijltjes die rechts naast "ES" staan te klikken (je tweede schermafbeelding in bericht 51). Wanneer je daar het Avast-logo terugvindt kan je dit in je taakbalk slepen.

52120bb84c95d-avast.jpg
 
Het scherm dat lucdebruycker heeft gepost in bericht 56 kan jij zichtbaar maken door op de twee pijltjes die rechts naast "ES" staan te klikken (je tweede schermafbeelding in bericht 51). Wanneer je daar het Avast-logo terugvindt kan je dit in je taakbalk slepen.

52120bb84c95d-avast.jpg

Maar het staat al als icoon bij de instellingen van de taakbalk. Als Icoon en meldingen weergeven, maar dat gebeurt dus niet....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan