Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een oud spelletje genaamd Monopoly op mijn W10 (Home) PC. Sterker, ik heb dat spelletje op mijn 2 W10 PC´s, alleen de tweede is W10 Prof. Het vreemde is dat het spelletje wel opent op de 2e PC (Prof), maar op de eerste PC een foutmelding geeft (zie screenshot). Volgens mij hebben jullie me ewel eens eerder geholpen (wat jaren geleden), maar ik kan dat niet meer terugvinden. Ik heb nog een 2e vraag van een andere orde. Waar kan ik terugvinden of het tijd wordt dat ik jullie weer eens een bijdrage moet geven? Dank voor julie hulp weer!

Cees Monopoly.PNG
 
@ Cees Medema rechts klik op VB6.0-KB290887-X86 en uitvoeren als administrator gebruik je de x64 versie dan plaats je deze in de map Program Files ...gebruik je de x86 dan komt deze in de map Program Files (x86)

9be447a646-Ashampoo_Snap_2018.01.25_12h22m49s_003_.png
 
Hoi Cees,

Ik heb juist het spel gedownload en een aangepaste versie van de runlib van VB6 geïnstalleerd en het spel werkt op mijn Windows 10 Home en 64bit. Bij de installatie van de runlib heb ik wel enkele keren op negeren geklikt maar uiteindelijk was het geïnstalleerd.
 

Bijlagen

  • GV_Run_LibSetup.rar
    5.8 MB · Weergaven: 122
Dankjewel Joke135. Zeker voor de duidelijke manier waarop je jouw oplossingen aan mij uitlegde. Dat heeft mij en het oude spelletje gered! Je begrijpt dat het inmiddels weer werkt (Monopoly is het spelletje)! Bedankt ook aan Qtex (die er altijd weer bij is en een belangrijke bijdrage levert) en Lange Pier voor zijn compliment (waarme hij mij ten onrechte heeft overgewaardeerd). Super om zo´n vraagbaak als PCTuts tot je beschikking te hebben. Vraag langs de zijlijn aan Qtex: waar kan ik zien of ik weer eens een bijdrage moet/kan starten voor de activiteiten van PCTuts? Evenals mijn inbreng van kennis in deze club zal ook mijn financiele bijdrage bescheiden zijn, maar alle beetjes helpen, toch?
 
je kan je best eens tot Tuts zelf wenden in verband je vraag ...hij beheert dit .
*fijn om te lezen dat het je dan toch gelukt is mede dank zij Joke135
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan