Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Helper,

Onlangs ben ik voor outlook 2007 overgegaan van een Pop account naar een IMAP account. Naar een tijdje bleek dat een map niet meer leesbaar was. Zie de bijlage voor de melding. De provider heeft aangegeven dat er een storing op de server is geweest en de verdwenen mappen uit de backup opgehaald. De oude map is van de netmail (internet) verwijderd. Nu probeer ik deze ook vanuit outlook 2007 te verwijderen zodat ik de nieuwe map kan hernoemen in de originele naam.

Ik kan de map niet verwijderen en krijg daarbij als foutmelding: folder does not exist. Zie de bijlage voor de volledige melding. Het lukt me niet op basis van de foutmelding de map te verwijderen.

Groeten van Paul.

Ashampoo_Snap_2016.06.18_13h14m43s_004_.png
 
ik heb de bijlage verwijderd en er een afbeelding voor in de plaats gezet ...

wat betreft je probleem ..
kun je niet gewoon de map die verwijderd dient te worden hernoemen zodat er .bak achter komt te staan ..en vervolgens met unlocker deze selecteren om deze te verwijderen !
 
Dank, hoe kan ik de afbeelding in het vak plakken. Met knipprogramma, plakken, lukt het niet.

Bij 'naam van ... wijzigen' en bij eigenschappen de mapnaam wijzigen wordt een nieuwe map niet geaccepteerd. De oude wordt teruggezet. Ik weet ook niet hoe ik .bak achter de mapnaam kan zetten en via unlocker te selecteren en te verwijderen.
 
Gaat over een map in een mailbox, niet in een directory structuur. Aangezien je gewoon met IMAP werkt, kan je best terug alles van 0 laten synchroniseren. Verwijder je huidig Outlook profiel en maak een nieuw aan. Outlook zal dan sowieso de huidige structuur van de mailserver overnemen zoals je wenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan