D dina Overleden 12 mrt 2008 #1 ik heb op andere pc vista staan, en werk met outlook 2007. kan ik daar ook een leesbevestiging vragen ? en waar kan ik dat instellen aub. met dank bij voorbaat, Dina :duimop:
ik heb op andere pc vista staan, en werk met outlook 2007. kan ik daar ook een leesbevestiging vragen ? en waar kan ik dat instellen aub. met dank bij voorbaat, Dina :duimop:
plantrekker 12 mrt 2008 #2 ;!Geen idee ik heb geen ervaring met office 2007 Stem omhoog 0 Stem omlaag
D dina Overleden 12 mrt 2008 #3 outlook 2007 tja, dan wordt het moeilijk om iets te zeggen nietwaar plantrekker ! er zal toch wel iemand zijn die mij kan helpen ? Dina (nar) Stem omhoog 0 Stem omlaag
outlook 2007 tja, dan wordt het moeilijk om iets te zeggen nietwaar plantrekker ! er zal toch wel iemand zijn die mij kan helpen ? Dina (nar)
B Bert Gast 12 mrt 2008 #4 Wanneer uw mail klaar is om te versturen ga je naar opties , daar kun je aanvinken leesbevestiging en ontvangstbevestiging Stem omhoog 0 Stem omlaag
Wanneer uw mail klaar is om te versturen ga je naar opties , daar kun je aanvinken leesbevestiging en ontvangstbevestiging
Laurek 12 mrt 2008 #5 http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HP012305401043.aspx Kleine inspanning... Stem omhoog 0 Stem omlaag
D dina Overleden 12 mrt 2008 #6 outlook 2007 bedankt Laurek, inderdaad een kleine inspanning als je weet waar te zoeken. Dina, Stem omhoog 0 Stem omlaag
Laurek 12 mrt 2008 #7 Die (kleine inspanning) is niet slecht bedoeld hoor ...mogelijks wat slecht gekozen Microsoft office 2007 bevat bijna een cursus voor alle onderdelen. Laurek Stem omhoog 0 Stem omlaag
Die (kleine inspanning) is niet slecht bedoeld hoor ...mogelijks wat slecht gekozen Microsoft office 2007 bevat bijna een cursus voor alle onderdelen. Laurek
D dina Overleden 12 mrt 2008 #8 outlook 2007 Ok Laurek, geen problem thanks, dina (nar) Stem omhoog 0 Stem omlaag
D dina Overleden 12 mrt 2008 #9 mag gesloten worden voor mij, iedereen bedankt hoor, dina Stem omhoog 0 Stem omlaag