outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Een paar dagen geleden heb ik mijn laptop volledig opnieuw moet instellen door problemen.
Nu blijkt dat er een bepaald aantal mappen in het frans staat bij mijn outlook ( zie schermopname in bijlage ).
Ook ben ik mijn adresboekje kwijt in outlook, gelukkig heb ik deze nog bij mijn gmail in firefox!
Hoe kan ik dit herstellen?
Mvg Nico
 

Bijlagen

  • photo18026.png
    photo18026.png
    176.4 KB · Weergaven: 97
nico.huysveld;n230620 zei:
Beste,
Een paar dagen geleden heb ik mijn laptop volledig opnieuw moet instellen door problemen.
Nu blijkt dat er een bepaald aantal mappen in het frans staat bij mijn outlook ( zie schermopname in bijlage ).
Ook ben ik mijn adresboekje kwijt in outlook, gelukkig heb ik deze nog bij mijn gmail in firefox!
Hoe kan ik dit herstellen?
Mvg Nico

Heb het geprobeert maar nog altijd hetzelfde. Ik heb het Nederlands als standaardtaal ingezet.
Ook hoe ik mijn adressen terugkrijg in mijn outlook?
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    18.8 KB · Weergaven: 93
om een nieuwe import te doen van je bestaande mails, contacten etc had je een export moeten doen in het formaat .csv of anders onder andere het bestand outlook.pst moeten bewaren uit de map applicationdata/local op een veilige plek. Hoe een import concreet in zijn werk gaat via Gmail zou ik zelf moeten onderzoeken.

Een csv importeren is niet moeilijk.

Het feit dat sommige mappen in het Frans staan ligt allicht aan de versie die je hebt binnengehaald...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan