Office Krijg geen mails meer binnen via outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen, ik krijg sinds gisteren geen mails meer binnen via office.

Alle instellingen staan nog hetzelfde

Bedankt voor de tips

Via Gmail krijg ik wel alles binnen van Telenet

Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame
 
dat is iedereen zijn eigen keuze voor een laptop gebruik ik pop voor mijn smartphone gebruik ik IMAP verschil is bij pop download je de volledige mail bij IMAP is het koppeling dat je download
 
dat is iedereen zijn eigen keuze voor een laptop gebruik ik pop voor mijn smartphone gebruik ik IMAP verschil is bij pop download je de volledige mail bij IMAP is het koppeling dat je download

Heeft nietveel zin dat je andere apparaten (zoals je smartphone) aan je mail synchronizeerd via IMAP, als daar één apparaat tussenzit dat POP toepast. Die trekt de mails weg van de mailserver, en zodoende valt er niets meer te synchronizeren op de andere apparaten. Ander nadeel van POP; wanneer je laptop het begeeft, ben je alle mails kwijt (tenzij hij een copy laat staan op de server, maar dan is het hier ook weer totaal nutteloos om voor POP te kiezen). Via IMAP kan je gewoon terug inhaken en synchronizeren.
 
dat is iedereen zijn eigen keuze en ja ik laat een copy staan ik weet heus wel wat ik weet wel wat ik doe, je hoef niet te zeggen wat ik moet doen dat zijn mijn zaken !
hoe ik het moet doen Sofiekebieke heeft hier een vraag gestel ik niet
 
Pas op Patje, niet gefrustreerd geraken maar binnenkort zal het POP3 protocol zonder twijfel worden afgevoerd... Toch maar op tijd proberen mee te gaan met de evolutie, spaart je een maagzweer ! :cool:
 
Het enige wat ik hier nog wil op zeggen zolang het bestaat kan het gebruik worden hier mee wil ik discussie afsluiten terug over naar het onderwerp ze krijg geen telenet mail binnen help haar als jullie toch zo slim zijn als jullie beweren
 
Slim zijn wil nog niet zeggen helderziende ... Géén reaktie waaruit we kunnen afleiden of TS nu de instellingen uit de link van post #14 heeft gevolgd of niet... even afwachten dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan