Office Krijg geen mails meer binnen via outlook 2016

Sofiekebieke

Steunend lid
Vip Lid
Goeiemorgen, ik krijg sinds gisteren geen mails meer binnen via office.

Alle instellingen staan nog hetzelfde

Bedankt voor de tips

Via Gmail krijg ik wel alles binnen van Telenet

Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame
 

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Goeiemorgen, ik krijg sinds gisteren geen mails meer binnen via office.

Alle instellingen staan nog hetzelfde

Bedankt voor de tips

Via Gmail krijg ik wel alles binnen van Telenet

Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame
Als er helemaal niets aan de instellingen zijn veranderd zou dit aan de provider kunnen liggen. Deze kan een storing hebben.

Je zegt: Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame

Dit snap ik hier niet, omdat Gmail ook mail van buitenaf is en dat ontvang je wel !!
 

Sofiekebieke

Steunend lid
Vip Lid
Als er helemaal niets aan de instellingen zijn veranderd zou dit aan de provider kunnen liggen. Deze kan een storing hebben.

Je zegt: Ik kan wel vanuit gmail berichten sturen naar outlook en krijg deze binnen, maar geen mails meer van buitenaf die ik binnenkrijg, zoals reclame

Dit snap ik hier niet, omdat Gmail ook mail van buitenaf is en dat ontvang je wel !!
Ja idd, stuur ik met Gmail een mail naar mijn telenetadres, komt die binnen. Stuurt bv Carrefour een mail, komt er niks meer binnen, ook niet in spam, vuilbak enz
 

Sofiekebieke

Steunend lid
Vip Lid
Het rare is ook. ik haal een mail uit mijn spam en merk hem aan met geen spam. Deze komt in mijn inbox en twee minuten later is hij eruit, vind hem niet meer
 

DDragon80

Beheerder
Forumleiding
Admin
Ik heb ooit wel geweten dat wanneer je mailbox gecomprommiteerd wordt, dat ze "Rules" (of filters) instellen die al je binnenkomende email onmiddellijk verwijderd.
Ga eens naar je Telenet Webmail. Ga dan naar "Instellingen" - "Email regels". Kijk daar eens na of er "Regels voor binnenkomende berichten" bestaan. En zoja, wat staat daar in?

Het is (indien zo) ook verstandig je wachtwoord van je Telenet email te veranderen.
 
Bovenaan Onderaan