Windows 10 outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Er is een probleem met Outlook.com.
Met mijn account is alles ok. Verwissel ik met het account van mijn vriendin, dan loopt het fout. Ze klikt op “doorsturen” en dan is alles ok. Ze klikt dan op “aan”, maar dan loopt het fout. Ze krijgt “Geadresseerden toevoegen” (zie bijlage 1). Dus klikt ze op een adres en dan ziet ze hetvolgende (bijlage 2) en daar blijft het dan.
Daar bij mij alles ok is en bij haar niets, vermoed ik dat er iets fouts loopt met haar instellingen?
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    103.6 KB · Weergaven: 208
  • Inkedafbeelding 2_LI.jpg
    Inkedafbeelding 2_LI.jpg
    679.6 KB · Weergaven: 222
als ze op aan klikt dan dient ze niet naar haar contacten te gaan maar typt ze de begin letters in van deze contact ..
vervolgens zouden dan al de contacten (indien er meerdere zijn ) weergegoven worden en dient ze maar de gewenste contact aan te klikken … althans zo doe ik het .

een tweede manier is om eerst de contacten te openen en vervolgens bij de gewenste contact op het emvelopje "mail" te klikken ..
vervolgens word er dan gevraagd met welk mail account er dient verzonden te worden indien er meerdere accounts ter beschikking zijn .
 
Maar moeten er vele adressen ingegeven worden, dan moet men wel op de "aan", of "cc" of "bcc" klikken om de gewenste adressen aan te duiden? En daar begint het probleem. Op dezelfde pc met mijn account heb ik dit probleem niet en heeft niets met cash te maken.
 
effe overlopen ..ze opent de Windows10 mail (outlook.com ) en ze wilt verschillende contacten gelijktijdig mailen ..
nadat ze op "aan" geklikt heeft zou ze dan voor de vermelding "cc & bcc" een tekentje vermeld zien van "contacten "
hier kan ze vervolgens ook meerdere contacten selecteren of werkt dit dan niet bij haar .. men hoeft niet perse op "cc & bcc" te klikken .

Ashampoo_Snap_vrijdag 25 oktober 2019_14h47m19s_002_.png
 
effe overlopen ..ze opent de Windows10 mail (outlook.com ) en ze wilt verschillende contacten gelijktijdig mailen ..
nadat ze op "aan" geklikt heeft zou ze dan voor de vermelding "cc & bcc" een tekentje vermeld zien van "contacten "
hier kan ze vervolgens ook meerdere contacten selecteren of werkt dit dan niet bij haar .. men hoeft niet perse op "cc & bcc" te klikken .



Bekijk bijlage 241046

Met mijn account gebeurt het normaal. Daarom dat ik denk dat het aan haar instelling moet liggen.
Ze klikt bijvoorbeeld op "aan", dan krijgt ze zoals foto 1. Dan vind ik het raar dat op de rechterzijde dan een afbeelding staat met een drietal personen op. Dan klikt ze op de gewenste personen die ze wil toevoegen en dan krijgt men het tabblad zie de volgende foto) te zien
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    103.6 KB · Weergaven: 181
  • 1.png
    1.png
    103.6 KB · Weergaven: 211
  • Inkedafbeelding 2_LI.jpg
    Inkedafbeelding 2_LI.jpg
    679.6 KB · Weergaven: 205
ik snap niets van hetgene je zegt in dit bericht #6 .. mijn vraag aan u of zij of jij dat tekeningske vermeld zie staan voor de cc en bcc
ja, dit is geen enkel probleem. Men ziet zowel "aan", als "bcc", als "cc". Het probleem begint zoals je zit in de eerste afbeelding dat er daar aan de rechterkant die afbeelding met die die figuren opstaan. Dit vind ik verdacht.
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    103.6 KB · Weergaven: 156
meld haar vervolgens eens aan met haar Microsoft account en bevestig dit daarna ook ..pas na deze bevestiging kan je haar dan weer omschakelen naar het Lokaal account ..
 
als jij niet meedeeld wat je tevens al gedaan heb.. heb ik er het raden naar ..
indien het hier gaat over de Windows 10 mail dan zijn er géén instellingen betreffende de werking die je zou kunnen veranderen ..
je heb enkel de mogelijkheid om persoonlijke instellingen aan te passen .. tenzij er eerder de Microsoft Office ingebruik was ..

is de Windows10 mail up to date .. de versie die ik gebruikt op dit moment ..
Ashampoo_Snap_vrijdag 25 oktober 2019_15h38m35s_004_.png
 
als jij niet meedeeld wat je tevens al gedaan heb.. heb ik er het raden naar ..
indien het hier gaat over de Windows 10 mail dan zijn er géén instellingen betreffende de werking die je zou kunnen veranderen ..
je heb enkel de mogelijkheid om persoonlijke instellingen aan te passen .. tenzij er eerder de Microsoft Office ingebruik was ..

is de Windows10 mail up to date .. de versie die ik gebruikt op dit moment ..
Bekijk bijlage 241051
Zoals je kan lezen in het eerste berichtje gaat het wel degelijk over Outlook.com en het probleem is zomaar plots opgetreden. Dus op gelijk welke pc ze inlogt met haar gegevens op Outlook.com heeft we hetzelfde probleem.
 
je zegt nu dat het probleem zich voordoet op eender welk systeem zij inlogt .. dan ligt het eerder aan haar account ..
toen je haar eerder aanmelde via haar Microsoft account heb jij dan ook een syncronisatie gedaan ..
 
je zegt nu dat het probleem zich voordoet op eender welk systeem zij inlogt .. dan ligt het eerder aan haar account ..
toen je haar eerder aanmelde via haar Microsoft account heb jij dan ook een syncronisatie gedaan ..
Als je inlogt op Outlook.com, kan je toch maar gewoon het emailadres en wachtwoord opgeven? Ze is zelfs nooit uitgelogd geweest als die fout zich heeft voorgedaan.
 
je spreekt nu over inloggen m.a.w. bedoel je dus de webdienst Outlook.com ook daar zijn géén instellingen aan te passen betreffende het verzenden/aanmaken van een mail .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan