Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik heb easy partition losgelaten op mijn pc met xp erop. Dat is volgens dat prg goed gegaan maar ik zie helemaal geen partitie (buiten mijn c-schijf om) maar ik ben wel 260 GB kwijt. Hoe kan ik de ontbrekende ruimte terugkrijgen?? Wie heeft de oplossing.
Groetjes van Jaap
 
verdwenen partititie

verdwenen partititie

ja dat formateren weet ik, maar er is dus geen stationletter e.d. anders had ik wel geformatteerd.
 
jaap, ik heb dit wel eens meer gezien, en denk dat ik de oplossing ken. ga via start--> rechtermuis op 'deze computer'-->beheer-->opslag-->schijfbeheer(lokaal). dan zie je bovenaan de drives en onderaan de grafische weergave ervan. scroll naar beneden in de grafische weergave. daar ga je allicht je verloren gigs zien staan. het feit dat ze 'verloren' zijn komt omdat er geen stationsletter is toegekend. klik rechts op het balkje dat je verloren partitie weergeeft en selecteer 'stationsletter en pad wijzigen'. ken een letter toe. gebruik er een die ver genoeg in het alfabet zit, zodat externe hardware zoals printers, schijven etc deze niet kunnen overnemen.

laat even weten of mijn denkpiste juist was, dan kan deze evt op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan