Smartphone Pincode smartphone vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, Ik ben mijn pincode van mijn Samsung Galaxy A70 vergeten. Kent er iemand een programma voor deze code te resetten?.
 
Ik denk dat je het toestel moet terugzetten naar de fabrieksinstellingen en een nieuwe code ingeven.
 
De pincode heeft niets te zien met je toestel, maar wel met je SIM-kaart en die komt van je provider.
In geval van een Proximus account vb. moet je gewoon even langslopen in een Proximus store en wel wat bewijs mee nemen wie je bent en dat je de eigenaar bent van die account (factuur bv ...) Zij kunnen dat zo resetten of je een nieuwe SIM geven, en die met je telefoonnr. koppelen.
 
probeer dit?


De simkaart code kan je ontgrendelen met een IMEI code die je bij de telefoon gekregen hebt
 
Hoe pincode terugvinden Proximus?

Als je je pincode niet meer terugvindt, bel het gratis nummer 0800 99 696 en hou je klantnummer bij de hand ( waar vind je je klantnummer? ). Wij zullen je pincode opnieuw instellen op de standaardcode (d.w.z. 1234).
 
voor alle duidelijk is het uw pincode van proximus (na 3 maal fout moet je een Puk code hebben deze is terug te vinden op het plaatje waar uw simkaart in zat ) of de pincode voor uw smartphone te ontgrendelen
 
Ja, dat klinkt mij heel bekend,:cool: ik heb toen dit gedaan en dat was voor mij de oplossing

Toestel resetten via recovery mode:
  1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
  2. Houd de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet.
  3. Wacht een paar seconden.
  4. Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.
  5. Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.
  6. Je toestel wordt nu gereset
 
Blijkbaar dringt het niet door ... je pincode heeft NIETS te maken met je toestel.
dus dat toestel resetten naar de factory settings zal niets veranderen aan de zaak.

De pincode krijg je van je provider (Proximus ?) als je een nummer en SIM kaart in gebruik neemt.
Als je die code niet meer weet en ook het omhulsel van de SIM niet meer vindt met de PUK code erop, dan ga je best gewoon even langs bij de Proximus store. Daar is dat op enkele minuutjes gepiept !
 
Ik vrees dat juist Philip heeft leren lezen. Een PINCODE krijg je niet uit je SIM met je toestel te resetten. Die code steekt op u SIM kaartje, niet op u toestel.
Philip heeft ook reeds het enige goede antwoord gegeven. Naar de Proximus store gaan. Ben daar altijd al heel erg goed geholpen geweest.
 
je heb een pincode om je smartphone te ontgrendelen nodig en een pincode om je voor je simkaart.
Als ik mijn smartphone opstart, moet ik eerst mijn simcode geven en daarna nog pincode om mijn smartphone ontgrendelen. ja ik kan lezen maar het word niet altijd duidelijke aangeven wat het probleem is ! en hij spreekt over een pincode, code waarvoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan