power saving switch is changed

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
bij het opstarten van de laptop krijgt een melding van power saving switch is changed
en moet ik mijn laptop herstarten
ik doe dat dan , en krijg terug de melding dat ik moet herstarten
 
Draai je de nieuwste build van widows? De 1809 dus? Ik draaide die ook. Nu is mijn netbook dood. Die build is zo corrupt als iets. Ik moet een nieuwe installatie doen. Die vroeg zondag avond om een heropstart en die is uitgeschakeld, maar niet meer ingeschakeld. Sinds dien is er geen leven meer in te krijgen. Steek ik de USB stick erin let media creation tool erop doet hij zijn ding tot dat hij moet heropstarten voor de installatie verder te zetten. En dan krijg ik een foutmelding dat hij niet kan opstarten. Ben nu aan het uitvogelen wat ik kan doen. Rot Windows ☹️
 
werk je versie 1809 eens bij ..er komen verschillende update's binnen wellicht om de bug's er uit te halen …

Ashampoo_Snap_dinsdag 9 oktober 2018_20h06m42s_001_.png
 
Ik snap het allemaal niet.
Ik draai hier gewoon Windows 7 zonder enige problemen en alles is stabiel. Ben eigenlijk nooit een voorstander geweest van al die toeters en bellen van W10 en ben daarom nooit met mijn hoofd pc geüpgrade.
Waarom in godsnaam dat klote Windows 10. De ene troubles na de andere.

Hier ook een test PC op Windows 10 die na de updates niks meer doet. Niet erg, ik ga daar maar weer eens een Linux distributie op zetten en laat W10 voor wat het is.

Het enige voordeel van Windows 10 voor mij is ons forum om de problemen te proberen op te lossen van mensen die wel op W10 draaien.
 
heb de probleem oplosser voor energie laten draaien hij heeft alles opgelost (heeft hij gezegd )
windows nog eens ge update
terug op gestart
de bug is er blijkbaar nog in (lachen)
 
jij dient eens de energie instellingen betreffende de door u gebruikte adapter eens na te gaan ...als voorbeeld zie je hier mijn eigenschappen van de netwerk controller ..
Ashampoo_Snap_woensdag 10 oktober 2018_14h23m44s_001_.png
zie eens na of de 2 vermelde regels aangevinkt staan bij u .
 
ik heb een asus laptop
met powergear
realtek heb ik in apparaat beheer alleen maar audio

hoe dat ik de eigenschappen van die powergear moet vinden dat weet ik niet
 

Bijlagen

  • photo18448.png
    photo18448.png
    106.9 KB · Weergaven: 108
klik start >instellingen >netwerk en internet >>adapter opties wijzigen rechts klik op deze adapter en kies eigenschappen >kies configureren >energiebeheer
jij zit op de verkeerde plaats te zoeken !

*het realteak afbeelding van me was maar een voorbeeld van wat er aangevinkt dient te zijn ..
 
dat begrijp ik nu dus niet … overweeg het eens om deze pc opnieuw in te stellen via de optie aanwezig bij instellingen >bijwerken en beveiliging >systeemherstel .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan