power saving switch is changed

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
bij het opstarten van de laptop krijgt een melding van power saving switch is changed
en moet ik mijn laptop herstarten
ik doe dat dan , en krijg terug de melding dat ik moet herstarten
 
Ik heb ook een Asus en mijn vorige was ook een Asus en die is heel snel naar de vaantjes gegaan en met deze heb ik ook al mijn peren gezien dat ik eigenlijk het een beetje gehad heb met Asus. Ik denk er dus aan om mijn Aus T100 in de verkoop te steken en zien wat ik ervoor krijg en er mij dan een tweedehands laptop mee te kopen. Hij heeft dus 3 dagen niet kunnen werken. Ik heb met een andere computer opnieuw media creaton tool moeten downloaden, want met de stick met media creation tool erop ging het iedere keer fout op het moment dat hij moest opstarten nadat hij Windows had geinstalleerd, kon hij om 1 of andere bizarre reden niet opstarten. Wilde dan Win 7 erop zetten, dat wilde dan in het geheel niet pakken. Hij vond er niets op zogezegd. Ben door dat misbaksel van een netbook dus ook mijn Win 7 kwijt op stick :nee:, ben nu bezig met alles er terug op te zetten. Wat er fout is gegaan weet ik niet, maar Windows vroeg om een heropstart, niet mijn drivers waarmee ik bezig was. Vond de juiste drivers niet om de deinstalleren. Dus ik was met niets bezig. Nu met opnieuw een media creation tool op stick te zetten is het mij uiteindelijk gelukt na wederom 3 mislukte pogingen. Mijn netbook zat aan de stroom verbonden, dus daar lag het al zeker niet aan. Maar waarom hij zijn boot na installatie niet wilde pakken is mij nog zeer de vraag, hij miste een file zei hij. Den uil, de stick zat er nog in, hij moest hem maar gaan halen he, maar hoe vertel je dat aan een computer he? Maar na vele mislukte pogingen is het mij uiteindelijk gelukt. Ik was er bijna een ander besturingssysteem op te zetten, maar was bang dat dit ook ging werken omdat ik niet van een windows vertrok, maar met een compleet lege netbook-m-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan