Windows 10 Printer blijft in zwart wit afdrukken. Geen kleurafdruk meer ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Sindes de laatste update kan geen enkel document nog in kleur afgedrukt worden.
Ik het vakje grijswaarden uitgevinkt en bij het overzicht voor het afdrukken staat kleur ingesteld en toch drukt hij zwart-wit af.
Mijn printer is een hp 4520 en is ingesteld als netwerkprinter.
Wanneer ik afdruk vanuit mijn GSM is alles correct in kleur afgedrukt !!!
Weet iemand wat er verkeerd loopt of wat moet ik voort instellen.
Het ligt duidelijk niet aan de printer maar wel aan de communicatie tussen desktop en printer.
Dank voor een oplossing
 
Sindes de laatste update kan geen enkel document nog in kleur afgedrukt worden.
Ik het vakje grijswaarden uitgevinkt en bij het overzicht voor het afdrukken staat kleur ingesteld en toch drukt hij zwart-wit af.
Mijn printer is een hp 4520 en is ingesteld als netwerkprinter.
Wanneer ik afdruk vanuit mijn GSM is alles correct in kleur afgedrukt !!!
Weet iemand wat er verkeerd loopt of wat moet ik voort instellen.
Het ligt duidelijk niet aan de printer maar wel aan de communicatie tussen desktop en printer.
Dank voor een oplossing

is bekend bij Microsoft , het is of even afwachten,of de laatste Updates verwijderen, heel soms helpt het om een andere driver te installeren
het blijft een vervelend probleem ,en altijd na die update's :unsure:
 
heb je dit al geprobeerd "HP Print and Scan Doctor voor Windows " De HP Print and Scan Doctor is ontworpen door HP om gebruikers probleemoplossende en probleemoplossende functies te bieden die nodig zijn om veelvoorkomende problemen met HP print- en scanproducten die zijn aangesloten op Windows-computers op te lossen. Voer gewoon de tool uit en volg de instructies op het scherm. het is te vinden op deze pagina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan