Windows 10 Printer HP officejet pro 6830

Status
Niet open voor verdere reacties.

oliebaron

Steunend lid
Vip Lid
Deze heel goede printer bevat 4 cartridges ( E302A )
Het probleem is dat deze cartridges ( bij minder gebruik ) niet meer werker .... opgedroogd???
Hoe kan ik dit voorkomen ,zijn er produkten voor ???
 
Schoolgaande kinderen hebben, helpt ook. Je moet voor hen om de haverklap wel wat afprinten. Dan is het eerder van " zijn die inkte dingen weeral leeg!?" Dus hier hebben wij dit probleem niet.
 
gebruik hier zelf ook een HP Deskjet F4210 All in One printer die meer stil staat en zelden nog gebruikt word ..
denk ik dat het wel ruim een 6 maand is geweest dat ik deze nog gebruikt heb om iets te printen ...
heb hier geen uitgedroogde cartridge's ( zijn er maar 2 aanwezig hier ) *kleur en zwart
*denk dat niet zozeer het lang stil staan van de printer het gevolg is dat deze uitdrogen maar eerder de plaats waar deze printer staat en dan heb ik het eerder over de omgevingstemperatuur .. en of deze printer in direct zonlicht komt te staan !
 
das juist maar da gaat niet altijd wegens plaats gebrek …
ben al op plaatsen geweest waar dat het deksel van de scanner scheef getrokken was omdat deze steeds in het direct zonlicht stond en men geen andere plaats ter beschikking had ..nu moet ik er wel bij zeggen dat je uit moest kijken waar je ging staan want alles stond er vol !
*daar had men ook om de haverklap problemen met opgedroogde inkt ..
 
Dat is allemaal waar Qtex maar ik denk dat de printer die jij aangeeft er ééntje is met 2 cardridge (zwart en kleur) waar een printerkop in zit. Deze printer heeft 4 verschillende cartridegn zonder printerkop.
Dus bij u heb je telkenmale een nieuwe printkop ,hier dus niet ( jammer natuurlijk )
HP office jet pro 6830 printer :
240179



Hp deskjet 4210 all in one printer
240180
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan