Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een printer Lexmark X 1190 zo goed als nieuw. Zou deze compatiebel zijn met Windows 10?
Er steken ook nog inktpatronen in. Er werd reeds enkele jaren niet meer afgedrukt. Zou die dan ook nog werken mits vervangen van de patronen?
 
je dient de vista driver te gebruiken ...neem de juiste bit versie ....start deze installatie op met een rechts klik uitvoeren als administrator en stel de compatibiliteitsmodus in op vista sp2
wat betreft de inktpatronen deze vervang je dus best ...indien ze uitgedroogd zijn !

*feit is dat Windows 10 zelf zal trachten om de nodige software te installeren indien je deze gaat aansluiten voordat jezelf de vista driver installeert..
sluit de printer pas aan als dit gevraagd word !
 
In printerdrivers is in wezen niet zo veel verschil. Je hebt een 32bit en/of een 64bit driver. Heb je een driver voor Vista, dan is de kans 99% dat die voor Windows 7, 8 en 10 ook werkt.

Om nu eerlijk te zijn, steek daar geen geld meer in. De kans is groot dat die niet of niet goed meer afdrukt na zolang stil te staan. Je gaat meer betalen aan inkt dan de printer waard is. Voor zover ik kan zien is die mogelijk ongeveer al 10 jaar oud. Voor dat geld koop je dan ook letterlijk een nieuwe printer.
 
Ik moet je eigenlijk gelijk geven. Want lukt het met de installatie en ik koop de inkt, dan bestaat de kans dat hij niet goed afdrukt en ja, ik denk wel dat hij een 10 tal jaar oud is, of zelfs nog ouder. Dit was een klusje die ik ging opknappen voor iemand anders.
Bedankt voor je goede raad.


In printerdrivers is in wezen niet zo veel verschil. Je hebt een 32bit en/of een 64bit driver. Heb je een driver voor Vista, dan is de kans 99% dat die voor Windows 7, 8 en 10 ook werkt.

Om nu eerlijk te zijn, steek daar geen geld meer in. De kans is groot dat die niet of niet goed meer afdrukt na zolang stil te staan. Je gaat meer betalen aan inkt dan de printer waard is. Voor zover ik kan zien is die mogelijk ongeveer al 10 jaar oud. Voor dat geld koop je dan ook letterlijk een nieuwe printer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan