printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Goede morgen, ik heb laatst een printer gekregen die nog zo goed is als nieuw; maar enkele keren gebruikt (enkele jaren geleden gebruikt). Zou ik het mogen riskeren er nieuwe patronen voor te kopen?
Dank bij voorbaat.
 
bernard;n234736 zei:
Goede morgen, ik heb laatst een printer gekregen die nog zo goed is als nieuw; maar enkele keren gebruikt (enkele jaren geleden gebruikt). Zou ik het mogen riskeren er nieuwe patronen voor te kopen?
Dank bij voorbaat.

Is deze nog compatibel met uw huidig OS?
 
Daar gaat niemand deftig op kunnen antwoorden vrees ik.
Een nieuwe printer kost al bijna evenveel als nieuwe cartridges. (bij wijze van spreken)
Zou ik het risico nemen? Nee... Zou ikzelf nog een deskjet printer kopen? Waarschijnlijk niet...
 
DDragon80;n234738 zei:
Daar gaat niemand deftig op kunnen antwoorden vrees ik.
Een nieuwe printer kost al bijna evenveel als nieuwe cartridges. (bij wijze van spreken)
Zou ik het risico nemen? Nee... Zou ikzelf nog een deskjet printer kopen? Waarschijnlijk niet...

Het is een printer bijna niet gebruikt en ik zie ook dat de inktsproeiers in de patronen zitten. Dit vind ik een voordeel. Met enkel 2 patronen te koppen (van eigen huis), kan ik hem geven aan iemand die minder bedeeld zijn.
 
joke135;n234747 zei:
Mogen we ook weten wat je WEL zou doen?

Dit moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk. De vraag die ik me stel is; heb ik een printer echt nodig? Natuurlijk is het leuk om sommige dingen op papier te hebben. Indien ik dit wens (wat niet zo frequent is), dan print ik dit af op men werk. (als je die mogelijkheid hebt)
Print je veel en dikwijls, overweeg dan een laserprinter. Kwalitatief beter, en prijs per pagina is ook veel voordeliger.
Print je af en toe, stel dan bovenste in vraag... en anders kan een deskjet printer wel een oplossing bieden. Maar voor mij persoonlijk is dit een no go.
 
DDragon80;n234749 zei:
Dit moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk. De vraag die ik me stel is; heb ik een printer echt nodig? Natuurlijk is het leuk om sommige dingen op papier te hebben. Indien ik dit wens (wat niet zo frequent is), dan print ik dit af op men werk. (als je die mogelijkheid hebt)
Print je veel en dikwijls, overweeg dan een laserprinter. Kwalitatief beter, en prijs per pagina is ook veel voordeliger.
Print je af en toe, stel dan bovenste in vraag... en anders kan een deskjet printer wel een oplossing bieden. Maar voor mij persoonlijk is dit een no go.

Niet iedereen kan gaan printen op het werk hoor. Ik moet dit niet gaan proberen. We werken maar met 12 en toch moet ik dit niet gaan vragen. Want ze gaat ons niet gaan onderhouden is haar antwoord.
 
cve;n234750 zei:
Niet iedereen kan gaan printen op het werk hoor. Ik moet dit niet gaan proberen. We werken maar met 12 en toch moet ik dit niet gaan vragen. Want ze gaat ons niet gaan onderhouden is haar antwoord.

Dan is dat een duurdere vraag dan de mensen te laten copy's nemen.
 
cve;n234775 zei:
Vrees dat een copy nemen ook niet in goede aarde zou vallen hoor. Ze is nogal op haar geld gesteld namelijk.

Reken uit hoeveel tijd er nodig is om aan te vragen. Dat is dan ook de tijd die ze moet aanrekenen om te aanhoren en antwoorden.
Reken dat eens uit met Uw uurloon. Als je dan weet dat een copy in de centen loopt??????
 
Mik;n234776 zei:
Reken uit hoeveel tijd er nodig is om aan te vragen. Dat is dan ook de tijd die ze moet aanrekenen om te aanhoren en antwoorden.
Reken dat eens uit met Uw uurloon. Als je dan weet dat een copy in de centen loopt??????

Reken dan eens alle nutteloze werken die ik doe, dat loopt ook in de centen en al die verloren arbeid, in al die tijd had ik mij ook nuttiger kunnen maken aan geen verloren werken. Gelijk vandaag nog, ik kreeg een bon om klaar te zetten dat mijn collega vrijdag nog had klaar gezet. Toen ik met gans mijn boeltje aankwam zag ik een soortgelijk pakketje staan met ja ja dezelfde bon ertussen. Dan mag je je klaargemaakte pakketje nog eens terug zetten in de rekken en zo.Dat is niet éénmalig, maar dat komt heel regelmatig voor. Dat kost uiteindelijk nog veel meer dan het vragen van een copie of een printje afprinten hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan