Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Mijn HP printer heeft het na lange dienstjaren begeven.
59€ twee cartridges inbegrepen en 8 jaar dienst, zeg nu zelf, daar past een medaille bij!

Ik zit nu niet alleen met het probleem van dringend een nieuwe printer te moeten kopen, maar ik wil een printer kopen
die zuinig is, goed van kwaliteit is, en waarmee ikzelf ook nog een mooie foto (A4) kan afdrukken zonder al te veel kwaliteitsverlies
en zonder dat mijn cartridges leeg zijn.
Suggesties zijn hertalijk welkom.
Thx.
ppll
 
Ik blijf nog altijd zweren bij Epson vanwege de goede kwaliteit van mijn afdrukken (ook op A4). De prijs van de cartridges is een heel stuk goedkoper dan die van HP. Dit komt grotendeels doordat van HP de printkop in de cartridge vastzit en bijgevolg vernieuwd wordt bij het vervangen van de cartridges.
Heb mijn huidige Epson nu ook al een 7tal jaar en druk heel regelmatig af. Ben nog altijd heel tevreden over mijn toestel.
 
Hallo,
nochtans hoor ik altijd van Epson en Canon dat ze zeer gulzig zijn met inkt.
Van HP hoor ik dan anderzijds dat de cartridges niet volledig gevuld zijn !
Wat moet je allemaal geloven???
Ik wil een proper document kunnen printen, en als het nodig is een foto die mag gezien worden (eventueel op A4)
Grotere oplagen ben ik gewoon om in een boek te laten afwerken, hetzij om ze door professionele labo's te laten afdrukken.
 
Ik heb 2 maand geleden brother DCP -J4120DW aangekocht (100€)
Brother veel veel zuiniger dan mijn hp C3180 voor afdrukken.
Bij deze Brother zijn foto's niet zo goed daarin was mijn hp C3180 veel veel beter
Inktcardridge xl versie komt op ongeveer 100€ 4 cartridge.
Druk met brother gemakkelijker iets af tegenover vroeger met hp omdat hij zo zuinig is.
Hp drukte vroeger na 5 pagina's al halve pagina's af dat heeft deze Brother niet.
 
Als ik een persoonlijk goede raad mag geven? Koop geen inkjet printer, maar kijk eens naar de laserprinters. Wat foto's betreft, dat is heel leuk als je het zelf kan doen. Maar laat dit door een service doen die daarvoor professionele apparatuur hebben. Zelfs in het Kruidvat of de Hema kan je die laten afdrukken. Kost je weinig in vergelijking met "do it yourself".
Een laserprintertje heb je al voor een vrij goedkope prijs. Toners gaan (veel) langer mee. Kwaliteit is (veel) beter. Wil je kleur, dan betaal je ook wel iets meer. Hier ook, de toners zijn in verhouding het duurste. Maar ik wil gerust de rekening op het einde van het verhaal eens zien van inkjet vs laserjet. Om dan nog maar van de misserie en kwaliteit te zwijgen.

Ik ben het hier ook helemaal met eens . Als je echt goede kwaliteitsfoto's wil afdrukken zal een photocenter je veel goedkoper uitkomen . Je moet ook rekening houden dat kwaliteits fotopapier ook niet echt goedkoop is als je dit zelf gaat kopen .
 
@ppll ik lees in je openings bericht iets dat me er eerder op wijst dat jij eigenlijk niet veel gebruik maakt van een printer !
er staat namelijk en ik citeer

als ik dit goe begrijp wil jij hiermee zeggen dat je dus 2 cartridges opgebruikt hebt op 8 jaar dat de printer gewerkt heeft ...
hierbij stel ik me dan ook de vraag waarom blijf jij dan niet gewoon een hp printer gebruiken , want zeg het zelf je was best tevreden over deze printer !

Ik denk dat ppll hiermee bedoelt dat hij de printer destijds gekocht heeft met twee bijgeleverde cartridges aan de prijs van 59 € .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan