Windows 10 pro sleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
ik wil een pro sleutel kopen voor mijn windows 10 home
had een site gevonden maar kijk naar de opmerking
iemand een andere link

5d74e9ca39072-pro_sleutel.jpg
 
ik heb eens een mail gedaan naar de site die me gaf voor een licentiesleutel en die zeggen me dat de sleutel enkel werkt als je een propere windows 10 pro op je pc hebt staan.
Heb ook nog naar een andere site gemaild en die zeggen hetzelfde.

Wat doe ik nu, via MCT een usb aanmaken en de pro laten installeren en dan een sleutel kopen?
ik vermoed dat alle versie van windows 10 via MCT kan worden afgehaald


geen haast moet toch stoppen.

groetjes
Ed
 
Tja, als zij het zeggen ...
Dat zijn mensen die commercieel aangelegd zijn, niet technisch. Hun doel is kopen en verkopen. Welliswaar op een illegale manier welke op zen minst in de grijze zone zich bevind. Maar bon, de klant kan er maar goed mee zijn. Maar... als je wilt upgraden naar een Pro, dan is een herinstallatie NIET nodig. Tenzij je van 32bit naar 64bit (of omgekeerd) wilt gaan. Weet wel dat voor doorsnee thuisgebruiker de "Pro" versie weinig (of geen) meerwaarde bied. Tenzij je weet waarvoor je de "PRO" wilt aanschaffen.
 
ja het is om sandbox en hyper-v eens te proberen, zou jij het aandurven om gewoon een sleutel te kopen en die in te voeren
of het te proberen met de MCT, en ja ik bezit een 64 bits, is dit zo dat dit werk met het MCT

lukt het dan ook zonder in mijn bios de bootseq te gaan veranderen, want bij mijn asus is dit niet meer van naar boot te gaan en gewoon maar usb naar boven te brengen, ik moet toch een paar stappen ondernemen.

Maar lukt dit ook zo

Voor het buiten Windows om uitvoeren van de setup moet de computer eerst worden opgestart vanaf het Windows 10-installatiemedium (DVD of USB). Dit kan vanuit Windows via Instellingen, onderdeel Bijwerken en beveiliging, sub Systeemherstel, knop Nu opnieuw opstarten (bij het onderdeel Geavanceerde opstartopties). Je kan hier ook komen door Windows opnieuw op te starten (via Start, knop Aan/uit, Opnieuw opstarten) terwijl de SHIFT-knop is ingedrukt. Met de knop Een apparaat gebruiken kan vervolgens het gewenste medium worden geselecteerd.
 
Laatst bewerkt:
in feite volstaat het om gewoon je licentie in te geven ..dit werd je reeds verschillende malen meegedeeld ...nu dat jij contact nam met de leverancier van deze licentie en zij je meedeelden dat jij dat jij de licentie enkel kan gebruiken vermits jij een verse installatie doe...
echter wil jij vanuit Windows zelf je huidige home vernieuwen en zo dan de licentie ingeven om de pro te verkrijgen ..wel dat kan lukken maar zeker ben ik niet aangezien ik die manier van upgraden niet eerder heb toegepast .
*vertrouw je hetgene wat zij u meedeelden dan doe je het zo ..ik durf er géén uitsluitend antwoord op te geven .
 
op een virtuele Windows 10 home heb ik juist een Windows 10 pro licentie ingegeven ...deze word dus gecontroleerd en indien deze dan ook aanvaard word verkrijg je dus de upgrade mogelijkheid naar de Pro .
*je klikt dus op ProductCode Wijzigen en je geeft deze Pro licentie in ..

bewijsje ..
Ashampoo_Snap_donderdag 12 september 2019_16h33m19s_004_.png


*ik ga deze home niet upgraden aangezien ik al 2 x de pro heb draaien in VMWare en zelf de Pro gebruikt op mijn hoofd systeem .
 
nu kan ik nadat ik de controle gedaan heb om via Start > instellingen > bijwerken en beveiliging >systeemherstel knop Nu opnieuw opstarten (bij het onderdeel Geavanceerde opstartopties) om deze pc opnieuw in te stellen (al dan niet met behoud van persoonlijke bestanden ) effectief bevestigen dat je géén optie verkrijgt om een licentie in te geven … hoe jij hierbij komt is me niet duidelijk .. indien jij deze optie neemt verkrijg je terug de Windows10 home !
 
ik heb de virtuele Windows10 home zo vernieuwt nadat ik eerst een snapshot genomen had en wat blijkt men krijgt geen optie om een licentie in te voeren … dus ik denk dat jij datgene wat Menno verwoord verkeerd begrijpt ..
*je maakt het je eigen oo zo moeilijk ..
 
maar hij schrijft het toch letterlijk Q,
ik geloof je wel
maar dan zou het ook een zotte wereld zijn, dan zou niemand eigenlijk een pro OS moeten kopen maar een home en daar dan een licentiesleutel voor kopen, dat scheelt hem €100 en meer, rare wereld
heb j zijn artikel gelezen?

Hij gaf me die site om van mijn home naar een pro te gaan,'tja
 
waar schrijft hij dat je de home dient te vernieuwen en dat je vervolgens de Pro licentie dient in te geven om zo van de home te upgraden naar de pro ...dat heb ik daar nergens vermeld zien staan .

Ashampoo_Snap_donderdag 12 september 2019_18h32m58s_005_.png
 
via mail
dit is een van zijn vele antwoorden
Maar op zich is dat geen probleem. Gewoon de Windows 10 Pro over je huidige Windows 10 Home installeren. En mogelijk kan je ook upgraden via Instellingen, onderdeel Bijwerken en beveiliging, sub Activering.
Na aanmaak via MCT.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan