Probleempje met internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet hoe het komt maar sinds een paar dagen ben ik aan het surfen blijft gelijk welke site of zo maar het beeld van elke pagina is verkleind of moet ik zie dat helft van de site in actieve venster staat en als ik op rechts boven langs het kruisje venster verklein of vergroot dat is het beeld terug normaal maar het komt iederes keer terug heb begot geen idee normaal kan ik pc problemen zelf oplossen maar bij deze weet ik zelfs niet eens hoe ik op google hulp voor dat probleem kan vinden

alvast bedankt voor het lezen ;) maar hoop toch dat ik hulp vind hier ;([OPLOSSING]
Als u de standaardinstellingen van Internet Explorer herstelt, herstelt u de status van het programma op het moment dat dit op de computer werd geïnstalleerd. Deze functie is handig wanneer u problemen oplost die kunnen zijn veroorzaakt doordat instellingen na de installatie zijn gewijzigd. Wanneer u persoonlijke instellingen verwijdert, kan het gebeuren dat webpagina's die afhankelijk zijn van eerder opgeslagen cookies, formuliergegevens, wachtwoorden of eerder geïnstalleerde invoegtoepassingen voor de browser niet meer goed werken. Als u de standaardinstellingen van Internet Explorer herstelt, worden uw favorieten, feeds, Web Slices en enkele andere persoonlijke instellingen niet verwijderd. Zie de tabel hierna voor een volledige lijst van alle instellingen. Bij elke instelling wordt vermeld of deze wordt hersteld of behouden blijft.

Het herstellen van de standaardinstellingen van Internet Explorer kan niet ongedaan worden gemaakt. Tijdens de herstelbewerking gaan alle eerdere instellingen verloren. Deze kunnen niet worden hersteld. In plaats van alles te herstellen, kunt u ook specifieke instellingen herstellen of de geschiedenis van uw webpagina's verwijderen. Zie de koppelingen onder aan dit onderwerp voor meer informatie.

1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
2. U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start
GetOpenContent.aspx
en klik vervolgens op Internet Explorer.
3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
5. Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.
6. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
8. Sluit Internet Explorer af.
De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
[/OPLOSSING]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet hoe het komt maar sinds een paar dagen ben ik aan het surfen blijft gelijk welke site of zo maar het beeld van elke pagina is verkleind of moet ik zie dat helft van de site in actieve venster staat en als ik op rechts boven langs het kruisje venster verklein of vergroot dat is het beeld terug normaal maar het komt iederes keer terug heb begot geen idee normaal kan ik pc problemen zelf oplossen maar bij deze weet ik zelfs niet eens hoe ik op google hulp voor dat probleem kan vinden

alvast bedankt voor het lezen ;) maar hoop toch dat ik hulp vind hier ;(

Probeer het volgende eens:

Menubalk - Beeld - Werkbalken - Statusbalk aanvinken - Rechts onderaan op 100% zetten.

Probeer het volgende eens:

Menubalk - Beeld - Werkbalken - Statusbalk aanvinken - Rechts onderaan op 100% zetten.

wel een goeie tip maar status balk was al aangevnikt ik denk niet dat dit mij gaat voorkomen dat het bij volgende zoek toch op webpagina's niet half worden weergeven is het ok als ik je een screenshot stuur in je PM box zo dat je meer overzicht hebt op mijn probleem

Ok laat maar zitten ik heb ergens de laatste dagen google addon vertaler aangevinkt blijkaar is het probleem weg laat jullie iets weten als het echt zo is

Laatst bewerkt door een moderator:
wel een goeie tip maar status balk was al aangevnikt ik denk niet dat dit mij gaat voorkomen dat het bij volgende zoek toch op webpagina's niet half worden weergeven is het ok als ik je een screenshot stuur in je PM box zo dat je meer overzicht hebt op mijn probleem

Waarom geen printscreen hier op het forum, zodat iedereen jouw probleem kan zien ;)

Waarom geen printscreen hier op het forum, zodat iedereen jouw probleem kan zien ;)

ja ik wou bij eerste berichtje van mij een screenshot plaatsen maar het was wat laat en wou niet meer uitzoeken hoe ik ergens een foto kon uploaden en dan de url plaatsen maar ja daar heeft ook niemand iets aan als de foto dan verwijdert word na een tijd van de site waar ik hem upload of hem je een goed adres waar ik hem kan uploaden voor altijd?

je kan je foto hier op de site zelf in een album zetten en dan de url van je afbeelding plaatsen ;)je klikt vanboven op de pagina op album hiervoor

Wat ook kan is een bijlage toevoegen.

Als je een bericht tikt in de editor zie je onder deze editor de optie om een bijlage toe te voegen.
=================================================================
Bestanden Toevoegen
Geldige bestandsextensies: bmp doc gif jpe jpeg jpg nzb pdf png pps psd rar txt xls zip

alvast bedankt voor het lezen ;) maar hoop toch dat ik hulp vind hier ;(

wel kon mijn eerste bericht niet wijzigen dus heb mezelf geqoute

wel hier is de screenshot
4433-probleem-met-internet-explorer.jpg

amai ik wist nog hoe je screenshot in het berichtje IMG code ftw :p

Als u de standaardinstellingen van Internet Explorer herstelt, herstelt u de status van het programma op het moment dat dit op de computer werd geïnstalleerd. Deze functie is handig wanneer u problemen oplost die kunnen zijn veroorzaakt doordat instellingen na de installatie zijn gewijzigd. Wanneer u persoonlijke instellingen verwijdert, kan het gebeuren dat webpagina's die afhankelijk zijn van eerder opgeslagen cookies, formuliergegevens, wachtwoorden of eerder geïnstalleerde invoegtoepassingen voor de browser niet meer goed werken. Als u de standaardinstellingen van Internet Explorer herstelt, worden uw favorieten, feeds, Web Slices en enkele andere persoonlijke instellingen niet verwijderd. Zie de tabel hierna voor een volledige lijst van alle instellingen. Bij elke instelling wordt vermeld of deze wordt hersteld of behouden blijft.

Het herstellen van de standaardinstellingen van Internet Explorer kan niet ongedaan worden gemaakt. Tijdens de herstelbewerking gaan alle eerdere instellingen verloren. Deze kunnen niet worden hersteld. In plaats van alles te herstellen, kunt u ook specifieke instellingen herstellen of de geschiedenis van uw webpagina's verwijderen. Zie de koppelingen onder aan dit onderwerp voor meer informatie.

1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
2. U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start
GetOpenContent.aspx
en klik vervolgens op Internet Explorer.
3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
5. Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.
6. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
8. Sluit Internet Explorer af.
De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Ah Ok bedankt mensen voor jullie tips jullie zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam ;)
Dit is de eerste site waar ik iets van hulp krijg en snel ook :duimop::applaus:

ok ik verklaar deze onderwerp opgelost! :yahoo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan