prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag iedereen ik heb een vraagje. Als ik foto's verwijder gaan deze foto's naar de prullenbak. Als ik de prullenbak dan open doe, worden de foto's in Details weergegeven, maar ik zou ze altijd willen zien in grote bestanden in plaats van Details dan zie ik of ik geen verkeerde foto's verwijder. Ik kan met de rechter muis knop kiezen welke weergave ik wil maar is daar geen mogelijkheid voor dat ik dat niet meer moet doen dat het Automatich grote bestanden weergeeft. Is daar een oplossing voor.
Ik bedank bij voorbaat aan iedereen die op mijn vraag een antwoord weet.
 
indien deze instelling bij u niet behouden blijft dan denk ik eerder aan het feit dat je eerder een gewone gebruiker zijt en dus geen administrators rechten beschikt ..
 
Qtex, hoe kan ik zien dat ik een gewone gebruiken ben of over administrators rechten heb.
CVE ik denk niet dat er iets is aan mijn pc, ook gebruik ik win 10 Home, daarvoor had ik het niet maar met de upgrade naar win10 versie 1803 heb ik het wel.
 
via start >instellingen >accounts kun je zien of je de administrator bent ..of niet ( ben je de enige gebruiker dan ben je zo wie zo de administrator tenzij je pc beheerd word door een ander)
 
dat staat er ook bij mij aangezien ik enkel met het Lokaal account werkt ..de vraag dan > ben jij de enige gebruiker.
indien het antwoord hier op ja is dan dien je eens de eigenschappen van de C op te halen …via de tap beveiliging Administrators...
*zie afbeelding : zowel het System als bij de Administrators hebben ze hier het volledig beheer
Ashampoo_Snap_dinsdag 31 juli 2018_10h34m02s_001_.png
 
ja je heb hetzelfde als hier ...wat het voor mij nog raadselachtiger maakt waarom dat de instelling bij u niet behouden blijft !
gebruik jij een optimizer zoals Ccleaner om er maar 1tje te noemen .
 
dan dien jij eens na te gaan of er een instelling is dat een aanpassing tegen houd ...zelf gebruik ik geen optimizer's en dergelijke ...ik gebruik uitsluitend de Windows 10 schijfopruiming
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan