Windows 10 PRULLENBAK - Item terugbrengen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb verscheidene onderwerpen weggedaan in de "Prullenbak".
Er staat 1 verkeerde tussen die ik terug willen halen.
Ik open mijn "Prullenbak" en..... ........... die is leeg ????????????

Kan ik alsnog dit item "ergens" terughalen ? Zo ja Hoe ?????????

FLAMINGO :devilish::geek:
 
indien het item te groot van omvang is dan word deze direct van het systeem verwijderd zonder tussenkomst van de prullenbak ook al bevind de prullenbak zich op een andere locatie .
*zo is hier de maximale grootte van de prullenbak 49741MB (kan aangepast worden ) ...
via de eigenschappen van de prullenbak kun je nagaan of deze bij u op direct verwijderen staat ..
 
1691652754431.png


letters en cijfers kunnen verschillen uiteraard!
 

Bijlagen

  • prullenbak eigenschappen.jpg
    prullenbak eigenschappen.jpg
    33.5 KB · Weergaven: 54
Als je niet weet hoe een backup terug te zetten, dan heeft die ook weinig zin natuurlijk.
En is de kans groot dat je ook geen backup hebt gemaakt ...

Kan je daar even duidelijk over zijn : heb je op je systeem systematisch backup's gemaakt ?
Zo ja, dan zet je de versie van voor het probleem terug met de restore-funktie van de backup-software die je gebruikt.

Je kan ook systeemherstel proberen (eig. een speciale vorm backup), ook weer als je systeem herstelpunten maken hebt aanstaan en dus herstelpunten op je systeem hebt staan ...

Heb je noch het een noch het ander.. tja, dan zijn die bestanden uiteraard verloren.
 
Beste display19

NEEN, heb dit nagezien en ALLES staat uitgevinkt.
Ccleaner gebruikt ik ALLEEN bij "extra's" voor NAZICHT wat er op mijn PC is ingesteld en waar.
Door al die waarschuwingen op jullie website gebruik ik Ccleaner reeds vele jaren NIET meer.

FLAMINGO :geek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan