prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag iedereen ik heb een vraagje. Als ik foto's verwijder gaan deze foto's naar de prullenbak. Als ik de prullenbak dan open doe, worden de foto's in Details weergegeven, maar ik zou ze altijd willen zien in grote bestanden in plaats van Details dan zie ik of ik geen verkeerde foto's verwijder. Ik kan met de rechter muis knop kiezen welke weergave ik wil maar is daar geen mogelijkheid voor dat ik dat niet meer moet doen dat het Automatich grote bestanden weergeeft. Is daar een oplossing voor.
Ik bedank bij voorbaat aan iedereen die op mijn vraag een antwoord weet.
 
dan begrijp ik het ook niet meer ..
doe eens een rechts klik op start en start de opdrachtprompt (administrator) op …
geef de opdracht sfc /scannow in en druk op enter …
deel het resultaat mee van deze scannow
 
a042009;n233453 zei:
Doet niks. een klein zwart venster en is direct weg

je bedoeld dus dat je de opdrachtprompt niet opgestart krijgt ….wel dan heeft Cve (bericht #7) het nog juist ook en is er wel meer aan de hand met dat systeempje van u .
 
dan doe je al niet datgene wat ik je meedeelde ...ik heb nergens gesproken over het vak "uitvoeren "
*als jij rechts klikt op start dan zou je dus hetzelfde moeten krijgen te zien indien je de Windowstoets +x indrukt ..en dat is het onderstaande scherm ..waar jij dus de opdrachtprompt (administrator) selecteert..
Ashampoo_Snap_woensdag 1 augustus 2018_11h08m36s_001_.png
 
Qtex;n233464 zei:
de hitte speelt hier ook parten …:zweet:

Oh, ik vind het echt wel meevallen die hitte. Ik hou van heel warm weer. Liever dat dan kou. Maar ja, niet iedereen is zoals ik natuurlijk en dat snap ik dat het voor velen veel te warm is.
 
Sorry dat ik zo laat antwoord, maar de vrouw wil ook wat met het goede weer hé. Qtex bij mij staat er schijfbeheer...computerbeheer...Windows PowerShell en Windows PowerShell(Admin) dat zal het zelfde zijn zekerst zoals bij u zekerst. Maar zal het eens laten scannen met PowerShell(Admin). Zal de uitslag opsturen zoals je het eerder gevraagd hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan