Varia QR van vaccinatie ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand had gezorgd dat ik de qr op papier toegezonden kreeg. En tot verleden jaar altijd kunnen vliegen met de papieren QR. Een zwart wit kopie is niet geldig, een foto ervan ook niet.
Bij de landing werd ik er tussenuit genomen, een jong gastje scande toen mijn zwart witte QR en zijn lampje werd groen. Een bleu denk ik nu.
Om mijn boardingpassen in orde te krijgen zou ik de pdf willen hebben om in mijn profiel bij Ryanair te kunnen plaatsen.
Alles gaat via CSAM of vlaanderen be. En pas gisteren ontdekt dat je daar een eID cardlezer nodig voor hebt, eveneens meteen gekocht.
Zou ik daar inloggen tijdens de werkuren of is alles automatisch?
 
Ik had nog wat verder gelezen over pin en puknummer. Kende ik alleen toen ik de eID ging ophalen, een vermoeden heb ik maar is lang geleden. En kun je in 't gemeentehuis terug opvragen, heeft wel een andere benaming.
Alles moet bijna via CSAM, via email loopt het steeds fout dus daarom nu deze card lezer.
Mijn vraag is is dat plug & play die eID kaart lezer?
 
Ik had nog wat verder gelezen over pin en puknummer. Kende ik alleen toen ik de eID ging ophalen, een vermoeden heb ik maar is lang geleden. En kun je in 't gemeentehuis terug opvragen, heeft wel een andere benaming.
Alles moet bijna via CSAM, via email loopt het steeds fout dus daarom nu deze card lezer.
Mijn vraag is is dat plug & play die eID kaart lezer?
Die beide codes staan wel op het formulier dat u bij uw ID-kaart gekregen hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan