Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu heb ik een diagnose-tooltje maar die laat allen het totaal zien en niet slot per slot en welke er ev noch beschikbaar zijn heb kast al dicht gevezen en is veel werk staat half open ingebouwd (in tv meubel) wel op zo'n manier dat ie voldoende koeling krijgt hoor
heb in achterwand van kast zelf nog een silent fan met temp sturing

de chipset van VIA is met de laatste drivers geüpdate

kan ik ze nog testen ook of is dat allemaal dik in orde uit zijn eigen?
 
Als dat die medion met vista is niet wegdoen.
Bij zware programma's of het werken met meerdere programma's draaiend is 2 gig dan snel opgebruikt en moet windows swappen (virtual memory).
Dan verlies je weer veel snelheid.
Daarom had ik al gepost dat ik het van het besturingssysteem en de veel gebruikte programma's laat afhangen.
Doe je recente games, werk je met virtuele besturingssystemen of doe je veel foto- of videobewerking dan heb je met vista absoluut 2 gig en meer nodig.
Je moet die programma's niet eens gelijkertijd gebruiken.
Probeer het met je latje van 2 gig alleen en zet taakbeheer aan ('alt' 'ctrl' 'del') dan kan je zien hoeveel % van je ram gebruikt word.
 
Als dat die medion met vista is niet wegdoen.
Bij zware programma's of het werken met meerdere programma's draaiend is 2 gig dan snel opgebruikt en moet windows swappen (virtual memory).
Dan verlies je weer veel snelheid.
Daarom had ik al gepost dat ik het van het besturingssysteem en de veel gebruikte programma's laat afhangen.
Doe je recente games, werk je met virtuele besturingssystemen of doe je veel foto- of videobewerking dan heb je met vista absoluut 2 gig en meer nodig.
Je moet die programma's niet eens gelijkertijd gebruiken.
Probeer het met je latje van 2 gig alleen en zet taakbeheer aan ('alt' 'ctrl' 'del') dan kan je zien hoeveel % van je ram gebruikt word.


DAARVOOR HAD IK MAAR 1GIG OP EEN TRAAG LATJE EN GEEN PROBLEMEN
DUS NOGMAALS!!!

Zou het dan niet beter zijn om 2Gig snel te hebben ipv 3Gig traag
 
Weet je wat...
ik bouw mijn kast terug uit
schroef hem open en probeer het eens uit...
alleen maar hopen dat hij opstart vorige maal werkte het niet de pc speaker begon
een alarm te geven en voor de rest NADA maar heb nog een slot om uit te proberen.
oh ja en dat mijn VISTA Legimitiem blijft met die nieuwe hardware config want heb ik gehad met plaatsing andere TV kaart

P.S. Heb met oude configuratie (RAM) Oblivion uitgespeeld zonder haperen
 
Enkel door de tv kaart?
Heb ik nog nooit gehoord, maar het verbaast me niet.
Microsoft is zowat paranoia op het gebied van hun legitimatie.
Ik heb van 1.5 naar 2 gig gegaan, ik heb winst in snelheid.
Maar hier staan soms wel meer programma's te draaien.
Maar of dat aan de snelheid ligt (heb ik winst mee gemaakt), dan wel aan de hoeveelheid ram laat ik in het midden.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen, dan ben ik ook weer wat wijzer.
 
Enkel door de tv kaart?
Heb ik nog nooit gehoord, maar het verbaast me niet.
Microsoft is zowat paranoia op het gebied van hun legitimatie.



IS OEM kast van den Aldi op zich niets mis mee hoor

OC'en mag je wel vergeten spijtig want koelcapaciteit met overschot

tv kaart is geintrigeerd met moederbord maar heb één bijgestoken kwestie van 2programmas tegelijkertijd op te nemen maar wel niet met MCE want die hun idiote dvr-ms files vreten aan je gigs en Ram
Toen deed ie dus raar over oem-versie legaliteit omdat mijn hardware configuratie
(abnormaal gewijzigd was.
 
Ik ben van 1.5 naar 2 gig gegaan, ik heb winst in snelheid.
Maar hier staan soms wel meer programma's te draaien.
Maar of dat aan de snelheid ligt (heb ik winst mee gemaakt), dan wel aan de hoeveelheid ram laat ik in het midden.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen, dan ben ik ook weer wat wijzer.


Wel ik merk geen verschil maar zal binnenkort nog eens een zware Game draaien
Heb hier nog Tom Clancy' .Rainbow Six2 liggen die kon ik daarvoor niet spelen zelfs niet in Game Mode liep constant vast en veel haperen.
 
Het verschil in snelheid van de reepjes merk je waarschijnlijk weinig of niets van he?
Mijn vriend beweert dat altijd, maar als ik dat bevestigd weet van jou ben ik zeker dat het klopt he.
Merk je echt geen verschil?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan