Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ben nieuw hier en lees dat jullie een recovery cd hebben voor windows 10 64 bit.
Ik probeer het maar het lukt niet er komt steeds melding dat ik niet ingelogd ben?
Mijn notebook heeft dus windows 10 maar bij een update is de store verdwenen en geen enkele app werkt nog.
Anders geen probleem alles werkt prima maar is soms vervelend dat de app's niet werken.
 
Windows 10 recovery

Windows 10 recovery



Als ik op de link klik krijg ik steeds volgende melding (zie bijlage) Knipsel.PNG
 
als jij nu deze recovery cd gebruikt dan krijg je dezelfde opties te zien als eerder onder de Win7 maar in een ander jasje ...
concreet betekend dit dus dat je een opstartherstel kunt doen of een opdrachtprompt kunt opstarten of een systeemkopie kunt terug plaatsen welke je eerder op een externe schijf bewaard heb ... het is niet mogelijk om via deze recovery cd een gehele Windows te herstellen of te repareren ...

jij dient via start > instellingen > bijwerken en beveiliging > systeemherstel > deze pc opnieuw in te stellen
dit kan met of zonder behoud van persoonlijke bestanden ...

persoonlijke bestanden zijn : documenten , films , muziek en foto's
programma's vallen hier niet onder .... de programma's dienen opnieuw geinstalleerd te worden .
 
mijn notebook had windows 10 dus geen 7 er is een auto download van windows maar mislukt steeds bij het installeren.
er begint dan steeds een nieuwe download met volgende melding "Bijwerken naar Windows 10 Home, versie 1511, 10586."
Dat duurt dan zeer lang maar installatie mislukt
 
ok ik begrijp je nu ... er was dus al een Windows 10 versie 1511 build 10586 aanwezig en bij het bijwerken naar een volgende build blijft deze dus hangen en mislukt het bijwerken dus naar de volgende build ....
jij kan ook in het register het automatisch bijwerken naar de volgende build uitschakelen ....de gewone beveiligings update's komen dan evenzeer gewoon binnen ... echter blijf je dan op deze huidige build versie zitten ...
*als het dit is wat je wilt behalen dan zeg je het maar !

**enerzijds kan je ook het media creation tool gebruiken om deze bij te werken naar een nieuwere build .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan