Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk een domme vraag maar het blijft me achtervolgen, temeer daar ik voor enkele andere personen ook zo'n stick aangemaakt heb;), kun je als je laptop de instelling snel opstarten in windows 10 heeft in het geval windows toch niet zou opstarten, deze stick dan ook gebruiken, vermits neem ik aan hij dan rechtstreeks opstart via harde schijf en niet via usb poort (stick) of kan je op die moment ook nog gebruik maken van één of andere F toets op de laptop om in het bios de opstartinstellingen te wijzigen zodat je toch nog via die stick kunt opstarten, het scheelt bij mij en enkele anderen toch nogal wat in opstarttijd als je de functie snel opstarten aanvinkt, als dit er echter voor zou zorgen dat die stick (van Uw hulpforum of van windows zelf) dan onbruikbaar is dan tja-m-.....
 
Tja , kijk Lana, als het wel mogelijk is een recovery stick te laten werken bij snelle opstart windows waarom wordt dit dan eens niet duidelijk uitgelegd, alle respect voor jullie en jullie forum maar soms begrijp ik toch niet altijd de reacties op die concrete vraag
 
indien ik hier over een systeem beschikte dat de nieuwste bios bevat dan had ik je dit wellicht stap voor stap kunnen uitleggen aan de hand van een filmpje daar ik hier echter nog steeds met een systeem werk dat de oudere ( gewone) bios bevat en dus geen uefi of secure boot meeheeft kan ik je ook niet verder helpen ...
 
Kijk, dit bedoel ik nu juist, er zijn hier twee topics over gestart (weliswaar mijn fout) Ik heb zonet wekelijkse nieuwsbrief gelezen, die twee topics staan erin, en de ene is afgesloten met link om naar de tweede weliswaar hetzelfde probleem te gaan, met als afsluiter dat Lana zegt dat er wel kan opgestart worden met snelle start windows, omdat er mijns inziens nogal wat reacties waren die wzeinig met de vraag te maken hadden en hooguit voor verwarring zorgden besloot ik dat het voor mij niet meer hoefde, ik stel voor dat je beide topics eens doorneemt van in het begin, de vraagstelling dus, nogmaals, met alle respect, vind je dit niet onduidelijk ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan