Repetitie tegen Pasen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Eerste avondmaal.

Eerste avondmaal.jpg
 

Bijlagen

  • Eerste avondmaal.jpg
    Eerste avondmaal.jpg
    53.2 KB · Weergaven: 166
afbeelding mocht iets groter geweest zijn men kan namelijk de namen niet lezen ...ik ken belange de 12 apostelen niet ...maar tel er nu 13
 
jij telt wellicht de hoofdman er ook bij wel indien zo dan zitten er 14 aan tafel .
 
shit man deze was ik dus vergeten ...wie is hier aan tafel dan de judas !
 
Ik haak hier even af, hier heb ik de ballen verstand van. Wie is Judas en wat is een eerste avond maal ?
Ik zie op de afbeelding alleen volwassenen. Lijkt mij dat die mensen wel eens eerder 's avonds gegeten hebben.
 
Vind het best knap dat eerst een paar eeuwen fantasieverhalen over een hypothetisch bovennatuurlijke entiteit later werd uitgebreid door nog meer fantasieverhalen en dat we het nu er nog steeds over hebben.

Mohamed maakte het ook bont met de aartsengel Gabriël......

Bij elkaar vele miljarden mensen die onmogelijke onzin geloven, pfff.

Vroeg laatst een dame aan mij, welk sterrenbeeld heb je?, ik zei, ik ben draak, zegt ze, die bestaat niet waarom ik antwoorde, die andere wel dan?
 
Ik haak hier even af, hier heb ik de ballen verstand van. Wie is Judas en wat is een eerste avond maal ?
Ik zie op de afbeelding alleen volwassenen. Lijkt mij dat die mensen wel eens eerder 's avonds gegeten hebben.

De personen op de foto, zijn allen Belgische politici. Het eerste avondmaal is een woordspeling op het laatste avondmaal.
 
Twaalf apostellen en dan Jezus zelf. Met de baas bij heb ik ze steeds als 12 bekeken, uiteraard waren er maar 12 apostelen.En dit is de foto van niet het eerste maar wel het laatste avondmaal, de avond voor de kruisiging van Christus. Enfin dat herriner ik me nog van de lessen bij ons thuis of in de lagere school.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan