Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , misschien kan iemand me helpen of info geven hoe ik salfeld (child control) kan verwijderen ?

Ik had het geinstalleerd voor te kijken hoe dat werkte maar kan het er niet meer in zijn geheel eraf gooien van mijn pc (windows 8.1)

het programma vraagt om een paswoord maar dat heb ik niet en ook nooit gehad ? ik heb zelfs in het register aller verwijderd maar na opnieuw opstarten van mijn pc staat het er weer in

wat een vreselijk programma is dat ! ik kan ook geen backups meer terug zetten met het backup programma AX64Time Machine

het programma is verwijderd maar start nog steeds op je ziet het komen staan in de taakbalk

alvast bedankt voor info
 
Jaja je gelijk haal je altijd!Maar in post 15 kom je op iets anders ,met omwegen kom je uiteindelijk tot je download!Ook weer Softonic lol,natuurlijk goed opletten bij install,dat je rommel mee krijgt!!!Sorry dat ik verkeerd ben!!!Met je link!Ja ben nieuw hier he!
mvg
 
Door de éérste link in 15 kwam ik bij de handige Toptips6 terecht en daar viel dan mijn oog op de LicenceCrawler die daar werd aangehaald en die in deze topic misschien HFX kan helpen om het wachtwoord van zijn software te vinden zodat hij die kan verwijderen.Heeft niets te maken met gelijk halen hoor, jij zei in 16 dat mijn link in 15 fout was, dus wou ik enkel eventjes uitleggen hoe ik bij die link en de tip gekomen ben. (y)
 
Mensen hou nu a.u.b. eens op met die onzin !!
Sorry Lana,als ik denk dat één link niet werkt/of niet correct is,meld ik dit,trouwens bij jouw ook eens gemeld!Nu ben ik verkeerd bij Grominet,kan al eens gebeuren!
sorry,ook vermeld in ander topic dat Softonic ok is!Weer verkeerd ingeschat van mij!
mvg
 
Inmiddels is het topicvervuiling.

Nota van WW: Stop a.j.b. met die nodeloze discussies die alleen onze site pollueren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het nu eraf gekregen :yahoo: ik heb op de nieuwgroepen en heb alle versies en serie nrs gedownload en uitgetest en heb gelukkig het goede serie nr gevonden en heb het nu gedeinstalleerd. had ik dit niet kunnen doen dan had ik windows opnieuw weer moeten installeren. iedereen bedankt voor de hulp Thanks !!
 
Proficiat. Ongelooflijk dat zoiets zo moeilijk kon zijn.
Om dat niet meer voor te hebben, maak maandelijks een Systeemkopie/Image. Lees eens onze TopTips - vooral acht, negen en de laatste tien. Er staan toffe trucs in om Systeemkopies en herstelpunten te maken met 1 klik.
Grtn | WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan