Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Euh ... dan toch nie goe gekeken !deze heb ik al eens gebruikt, maar dat is enkel Scanner, niet Scan to Mail
Niet zo best beoordeeld in MS Store...![]()
Windows Scanner - Gratis downloaden en installeren in Windows | Microsoft Store
Als je een scanner hebt, kun je met deze app gemakkelijk documenten en afbeeldingen scannen en opslaan waar je maar wilt. De scan-app is de perfecte assistent, of je nu een foto scant op een flatbedscanner of meerdere pagina's door een scanner met documentinvoer haalt.apps.microsoft.com
![]()
Email Print Compatible Products | Epson US
View which Epson Products are compatible with Epson Email Print.epson.com
Voor mij nooit geen HP meer, veels te dure inkt en immitatie inkt gaat vaak strepen / vlekken geven op papier
Ik gebruik al jaren inkt van een leverancier met de nummerkes, je weet wel xxxinkt.be en dat gaat letterlijk vlekkeloos, ook in een HP.Voor mij nooit geen HP meer, veels te dure inkt en immitatie inkt gaat vaak strepen / vlekken geven op papier
de HP Smart-app kan vanuit MS Store worden geïnstalleerd. Infoen daarna het programma downloaden en op niet installeren
Meestal ligt het aan de cartridge van het "huismerk".En over Epson met hun 'tanks' voor vb. kleurenafdrukken kan ik boeken schrijven : weigeren als niet origineel van pas gekochte merkcartridges
Dat is lang geleden dat ik die heb gebruikt. Ik heb vandaag de Portable versie van NAPS2 weer in gebruik genomen.Heb deze : NAPS geinstalleerd en dat gaat wonderwel goed.
ik heb een Brother All-in-one printer al meer dan 10 jaar en die werkt nog steeds goed en nooit problemen mee gehad. Vroeger had ik ook HP. Ik zal me voor een printer nooit meer een HP kopen, maar wel een Brother-printer, en die zijn ook betaalbaar![]()
Email Print Compatible Products | Epson US
View which Epson Products are compatible with Epson Email Print.epson.com
Voor mij nooit geen HP meer, veels te dure inkt en immitatie inkt gaat vaak strepen / vlekken geven op papier
NAPS2 ondersteund alle printers, van alle merken als ze maar TWAIN-compatibel zijn. Het spreekt ze immers allemaal identiek aan, vanuit de eigen interface louter met gebruik van een TWAIN-driver en geen merk afhankelijke driver.
waarom zeuren over inkt als het topic over:The end, neem toch aan dat je niet alleen een printer koopt om te kunnen scannen?
All in one heeft alles in zich