Shoppen bij ' AliExpress '

Status
Niet open voor verdere reacties.

wivy

Steunend lid
Vip Lid
op deze Site kan je nuttige tips vinden in verband met ' SHOPPEN in CHINA ':


leuk om te weten en veel nuttige tips van gebruikers!

een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mik
opgelet voor douane kosten want het kan soms hoog oplopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je gaat toch geen geld naar China sturen?
Bijna alles komt daar al vandaan, koop het in Nederland dan hebben de verkopers hier er ook wat aan.
 
Er is maar één goede tip : AliExpress en andere chinese online winkels = MIJDEN als de pest.
 
Uit Taiwan komt de meeste elektronica handel en veel fabrieken die dat maken in China zijn van Taiwan eigenaren en wat ik bedoelde dat als je het hier koopt je eigen land er wat aan hebt.
 
Dan nog is 'goedkoop vaak slechte koop' van toepassing.
De risico's zijn hier al genoeg beschreven :
* vaak prullerige namaak ;
* slecht werkend ;
* douanekosten maken soms dat het meer kost dan wat je bv. bij bol.com zou geven ;
* etc ...
 
Dan nog is 'goedkoop vaak slechte koop' van toepassing.
De risico's zijn hier al genoeg beschreven :
* vaak prullerige namaak ;
* slecht werkend ;
* douanekosten maken soms dat het meer kost dan wat je bv. bij bol.com zou geven ;
* etc ...
en waar haalt ' bol.com ' zijn spullen? mmm .....

de bedoeling van mijn topic was/is info, geen wereldoorlog te ontketenen ...
 
Laatst bewerkt:
Wij laten deze uitbarsting volledig voor rekening van de poster. Wij nemen als leiding afstand van het oneerbiedig, ronduit beledigende taalgebruik.
Ik koop graag bij ali expres, die smeerlappen hier in nederland met hun 21 procent BTW die witte boord criminelen op alles zit die BTW die vuile boevenbende dan heb ik het over de regering overal moeten ze belasting van hebben wordt tijd dat er weer een Robin Hood opstaat.
 
Ik koop ook regelmatig bij Ali en ik moet zeggen dat ik tot op heden iedere keer gekregen heb wat ik eigenlijk voor ogen had. Dus het is een beetje uitkijken wat je koopt, en ook hier geldt, te goedkoop is zeker een slechtkoop. Maar goed uit u doppen kijken en reviews lezen helpt al een heel eind.
 
Probeer maar eens iemand een schijf aan te praten om een clone op te maken als je elke € moet keren.
Vele zullen het risico aannemen als ze een verschil van 25% merken.
Zie hoe vlot vandaag door veel jongeren een lening voor alles en nog wat afgesloten worden. In "onze" tijd, geen geld, niet kopen.
Zo lenen ze om een lening af te betalen. Maar dat is hun probleem.
Indertijd sprak men ook van de Japanse auto's. Zie op vandaag Toyota meest verkocht.
Alles draait om prijs en kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan