sjabloon in word foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik gebruik office professional plus 2016. In exel enz. kan ik zonder probleem de standaard sjablonen gebruiken. Enkel in word krijg ik altijd een foutmelding:'' Fout bij het downloaden van uw sjabloon.''
Ik heb al eens herstellen gekozen met de installatieschijf, zonder resultaat, en de opties al eens vergeleken met mijn andere pc. Als ik naar templates,office,com ga, kan ik deze zonder probleem downloaden en gebruiken.
Het is een pc met windows 10, en een legale versie office 2016
 
Je hebt het bij Excel over standaard sjablonen en bij Word over een fout bij het downloaden. ( Dus niet een standaard sjabloon )

Zet de firewall eens uit en kijk dan of het sjabloon wel te downloaden is.
 
Hallo skippy
Het gaat wel degelijk over de standaard sjablonen, als ik een sjabloon kies klik ik op maken, en daarna krijg ik de foutmelding fout bij het downloaden van uw sjabloon.Aantekening 2019-07-03 195315.pngAantekening 2019-07-03 195836.png
Het uitzetten van de firewall heb ik ook reeds meermaals geprobeerd, maar zonder resultaat.
 
Als hij daar niet staat heb je deze sjabloon denk ik niet geïnstalleerd of mogelijk ooit eens per ongeluk verwijderd.
Je probeert hem dus te openen terwijl hij niet aanwezig is. Waarom je dan een download foutmelding krijgt weet ik zo snel even niet. Misschien een bugje ?
Download, en pak deze eens uit en zet hem in de Sjablonenmap, ik denk dat het dan wel werkt.
 

Bijlagen

  • Blauwe bollen cv.rar
    1.4 MB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Als ik deze daar zet werkt hij normaal.
MAAR, als ik zie dat mijn excel sjablonen hier ook niet allemaal staan, en ik eentje wat hier niet staat, ik wel op de manier 'maken' kan downloaden en gebruiken, maar niet deze vanuit word, ben ik ook in mijn andere pc gaan kijken.
Hier staan ook enkel degene die ik reeds heb gemaakt en niet alle. Hier doe ik gewoon hetzelfde, ik kies 'maken' en hier gaat dit vanzelf. Daarna staat hij wel bij in de sjablonenmap.
Ik denk dat de makkelijkste manier gaat zijn manueel downloaden via de website sjablonen, hierna komt hij in mijn sjablonenmap voor verder gebruik.
 
Ik zou Office eens opnieuw installeren, dan staan de sjablonen allemaal in de juiste map. Dit geldt uiteraard voor een legale Office versie.
Voor een illegale versie kan ik geen garantie geven, hier kan aan gesleuteld zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan