Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Skype 7.12.0.101 geinstalleerd onder W 10. Start prima op, maar binnen 1- 2 seconden sluit het zich weer af ?!......... Help!!
 
Als het wordt geinstalleerd, wordt hij direct weer bijgewerkt en als die daar een fractie van een seconde mee bezig is, sluit hij weer af....
Ik hoef na de installatie (de eerdere installatie weer grondig te hebben gedeinstalleerd met Iobit uninstaller) trouwens niet mijn Skypenaam in te geven of wat dan ook.
 
Ik heb de hele tekst maar gekopieerd en ingeplakt:

Adobe Flash Player - Versie: 19.0.0.185
Shockwave Flash 19.0 r0
Naam: Shockwave Flash
Beschrijving: Shockwave Flash 19.0 r0
Versie: 19.0.0.185
Locatie: C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\45.0.2454.101\PepperFlash\pepflashplayer.dll
Type: PPAPI (out-of-process)
Uitschakelen
MIME-typen:
MIME-type Beschrijving Bestandsextensies
application/x-shockwave-flash Shockwave Flash.swf
application/futuresplash FutureSplash Player.spl
 
Op een ander moment zag ik bij toeval een melding: er is al een account geopend etc. en toen was hij al weer weg. Dat lijkt een beetje op een eerdere opmerking mbt het geopend zijn van de account door Windows of Microscope....
 
de foutmelding 1603 heeft dit betrekking op Skype of eerder op de flash player die je wilde installeren ...er zit namelijk al een flash player in de Windows 10 (standaard meegeleverd ) het is dan ook niet nodig om deze nog eens apart op te halen ...
**indien de foutmelding 1603 betrekking heeft tot skype is de link hier van toepassing ... https://support.skype.com/en/faq/FA12399/what-is-error-1603-and-how-can-i-fix-it
 
Op een ander moment zag ik bij toeval een melding: er is al een account geopend etc. en toen was hij al weer weg. Dat lijkt een beetje op een eerdere opmerking mbt het geopend zijn van de account door Windows of Microscope....

start dan taakbeheer op en sluit vervolgens alles wat maar de naam skype vermeld heeft af ..
start daarna skype eens terug op ...en zie wat dit geeft !
 
ik zie bij jou google chrome die gebruik ik niet hier IE als ik op nu controleren klik zie ik dit

01 Knipsel.JPG
 
Deze website stelt dat Fix-it dit besturingssysteem (W10 dus) niet ondersteunt. Daar kan ik dus geen oplossing van verwachten....

Adobe Flash is trouwens ingeschakeld bij Chrome. Moet ik hem daar misschien uitschakelen?
 
Misschien staan er oude restanten in een roaming map die het opstarten verhinderen.

Tik het volgende eens in bij Start %appdata%
Je komt nu in de Roaming map en ga naar de map Skype.
Nou dacht ik zo uit mijn hoofd dat daarin een bestand staat shared.xml
Verwijder dit bestand en start hierna Skype op. Skype zou nu het xml bestand opnieuw moeten maken met de juiste configuratie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan