Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Skype 7.12.0.101 geinstalleerd onder W 10. Start prima op, maar binnen 1- 2 seconden sluit het zich weer af ?!......... Help!!
 
Ik hoop jullie over dit onderwerp niet meer te moeten contacteren..
vragen staat vrij ... ene we helpen daar waar we kunnen ...
het probleem echter wat jij nu onder vind heb ik zelf nooit eerder onder vonden ...
ik heb wel skype hier op de pc staan maar deze word eerder zelden gebruikt ..
en als ik deze eens opstart dan word deze tevens ook vanzelf weer bijgewerkt naar de nieuwere versie .
 
Moet nu verder aan de kwaliteit van het geluid en beeld werken

aan het beeld en het geluid dient er in feite niets gedaan te worden ...
en indien er een microfoon als ook een cam gebruikt word dan dien je dit via de instellingen te configureren...pas als alles ingesteld is naar wens ga je deze instellingen opslaan .

2a1044d8e0-Ashampoo_Snap_2015.10.05_17h50m57s_003_.png
 
Dankjewel! Ik dacht al: eerst het proces op orde daarna de invulling... Kan het zijn dat je een bijlage hebt gestuurd die ik niet kan openen. Als dat zo is, kan je het ook naar mijn emailadres .. opsturen ?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerste tekenen zijn goed. Skype sluit zich niet direct weer af. Vind het trouwens voor een doorsnee gebruiker (waar ik mezelf toe reken) een lastige opgave om het aan de praat te krijgen.

Skype start automatisch op met Windows . Om het volledig af te sluiten rechsklikken op het icoontje in systeemvak en kiezen voor afsluiten. Of uitvinken bij automatisch opstarten met Windows en handmatig opstarten.
 
Ik lees ook dit
Maar ik heb de bestaande gedelete en Skype vanaf de website opnieuw geinstalleerd.

Altijd alles verwijderen, niet alleen via software verwijderen. Met alles bedoel ik ook mappen handmatig verwijderen want die bevatten soms restjes van de vorige installatie.
 
Skype start automatisch op met Windows . Om het volledig af te sluiten rechsklikken op het icoontje in systeemvak en kiezen voor afsluiten. Of uitvinken bij automatisch opstarten met Windows en handmatig opstarten.

de TS geeft te kennen in bericht #45 dat het probleem eerder opgelost is ...
eerder sloot skype zich direkt weer toen deze telkens gestart werd dit is dus nu niet meer het geval ...
je meende echter dat de TS skype niet meer kon sluiten maar je bent hier weer op een zijspoor beland ..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan