Windows 10 spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik werk met Telenet Webmail.
Bestaat er een oplossing om van mijn dagelijks spam af te geraken? Dagelijks ontvang ik er meer dan 100.
 
Ik heb nu weer alles gedaan zoals U uitgelegd hebt en ik denk dat het zal geslaagd zijn. Ik bericht je morgen. Alvast bedankt voor de vlugge hulp.
 

Bijlagen

  • ice_screenshot_20191029-181520.png
    ice_screenshot_20191029-181520.png
    11.5 KB · Weergaven: 158
Het is in orde met deze toepassing voor spamberichten, doch er komen steeds nieuwe berichten toe, bijna allemaal van een andere verzender, zelfs adressen zonder "@". Hier enkele adressen: Vochtbestrijding; "Ramen En Deuren" <Ramen En Deuren>; "Consument Centraal ism" <Consument Centraal ism>; "AfslankSensatie 2019" <AfslankSensatie 2019>; "????? ????" <send-6940610-crepeerase-725325@throatlefttell.com>; ......
Moet ik voor iedere mail appart een nieuwe regel aanmaken?
 
eerder al meegedeeld dat je met een rechts klik deze kunt toevoegen aan de eerder aangemaakte regel ...dus nee je dient niet telkens een nieuwe regel aan te maken ..
 
ook ik krijg deze dagelijks hier binnen ..deze belanden direct in de spam box ..deze spam box word maandelijks geleegd .
zolang jij deze maar binnen krijgt in de spambox is er niets aan de hand en zolang jij maar geen links aanklikt in deze mails ..

*het probleem is dat je het email adres eerder verkregen door Telenet zelf bij het inschrijven op hun diensten niet kunt opzeggen of een ander email adres kunt opgeven aangezien Telenet dit adres gebruikt bij elke communicatie ..

om je maar een voorbeeltje te geven ..hier de "xyz" mails die ik ontving..

Ashampoo_Snap_donderdag 31 oktober 2019_09h32m57s_004_.jpg


Ashampoo_Snap_donderdag 31 oktober 2019_08h53m55s_001_.jpg
 
ook ik krijg deze dagelijks hier binnen ..deze belanden direct in de spam box ..deze spam box word maandelijks geleegd .
zolang jij deze maar binnen krijgt in de spambox is er niets aan de hand en zolang jij maar geen links aanklikt in deze mails ..

*het probleem is dat je het email adres eerder verkregen door Telenet zelf bij het inschrijven op hun diensten niet kunt opzeggen of een ander email adres kunt opgeven aangezien Telenet dit adres gebruikt bij elke communicatie ..

om je maar een voorbeeltje te geven ..hier de "xyz" mails die ik ontving..

Dus hoef ik verder niets meer te doen? Dan is het probleem voor mij opgelost.
Nogmaals dank voor de vlotte hulp die ik kreeg.
 
Goede morgen Qtex, ik geef het op hoor; nog alle dagen meer dan 100 mails ontvangen, zelfs weer terug met "@xyz" (waar we zagen dat de handeling goed werd gedaan).
Ik denk eens te schrijven naar Telenet hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen.
 
wel ook hier heb ik er weer 36binnen gekregen in de spambox en zolang deze in de spambox zitten kan het me niets schelen of het er nu 36 zijn of 100
*denk niet dat men u bij Telenet kan verder helpen tenzij men u een ander hoofd email adres geeft ..en die je nu dus ingebruik heb niet meer gebruikt .
 
wel ook hier heb ik er weer 36binnen gekregen in de spambox en zolang deze in de spambox zitten kan het me niets schelen of het er nu 36 zijn of 100
*denk niet dat men u bij Telenet kan verder helpen tenzij men u een ander hoofd email adres geeft ..en die je nu dus ingebruik heb niet meer gebruikt .
Ik wil niet veranderen van mailadres, want er is dan veel te veel werk aan om iedereen te verwittigen. Ik vind dat gans het gedoe dat wij gedaan hebben echt zinloos, want er is niets veranderd na die wijzigingen te hebben gedaan.
Voor mij mag je gerust dit hoofdstuk afsluiten, Qtex en nogmaals dank.
 
ga het topic open laten zodat je nog kunt meedelen wat Telenet u laat weten wat er nog te doen valt .. bij mijn weten hebben we al het mogelijke gedaan ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan