Status
Niet open voor verdere reacties.
W10 zou in zich een screenrecorder hebben ,via xbox . VLC slaat steeds vast wil je die je screen laten recorden. Nooit in gang gekregen.
Via een pro Filmora editor heb ik opgenomen en het watermerk eruit gedaan door de fiim te maken naar 16: 9.
Turn It Around DubVision Mix Kacey Camden - YouTube heb ik gemaakt maar is bijlange niet zo zuiver als op mijn scherm was. En maar 3 min opname zodat ik moest kopiëren en plakken van de video.
Eindelijk heb ik in wmp visualisaties gekregen maar recorden gaat dan weer moeizaam.
 
screenrecorder

screenrecorder

W10 zou in zich een screenrecorder hebben ,via xbox . VLC slaat steeds vast wil je die je screen laten recorden. Nooit in gang gekregen.
Via een pro Filmora editor heb ik opgenomen en het watermerk eruit gedaan door de fiim te maken naar 16: 9.
Turn It Around DubVision Mix Kacey Camden - YouTube heb ik gemaakt maar is bijlange niet zo zuiver als op mijn scherm was. En maar 3 min opname zodat ik moest kopiëren en plakken van de video.
Eindelijk heb ik in wmp visualisaties gekregen maar recorden gaat dan weer moeizaam.



Ik gebruik AISEESOFT SCREEN RECORDER DIE OPNEEMD IN WMV BESTANDEN
 
Vandaag pas de mail gekregen van antwoord in m'n topic. Ondertussen wel de zoektocht stop gezet omdat de meeste screenrecorders(pro) de lichteffecten niet kunnen volgen.
Na een tijdje zit het lichteffect 10 sec te laat , een soepje wordt het.
Die AISEESOFT SCREEN RECORDER kan ik eens proberen .Het lijkt of er elke mnd iets nieuw is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan