Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Wie weet een goed programma om de status van de HD te volgen. Heb een HD die de geest heeft gegeven. Niet erg, was een copy van bepaalde zaken.
Maar graag zou ik willen weten hoe mijn schijven er aan toe zijn. Ik weet dat er soft bestaat waar je allerlei gegevens van de schijf kunt halen. Zelfs bedrijfsuren.
Dus wie heeft een tip.
 
niet gratis maar wel gedurende een maand voluit te gebruiken is de Ashampoo HD Control.bevalt deze je kun je alsnog tot de aankoop overgaan ...
tip : wacht hiermee tot de maand bijna om is men zal u een aanbieding doen met profijt .

Deze ziet er zeer uitgebreid uit. Maar vind het nog al veel om aan te kopen.

Ik heb deze in mijn database staan, kan het me niet meer herinneren maar zal het zelf ooit wel eens getest hebben -)5

HDD Health Downloaden - Gratis Harde Schijf Controle

Download

Bedankt, deze ziet er goed uit. Niet uitgebreid maar het geeft een eenvoudige indicatie weer.

Nog iemand suggesties?
 
ik deelde toch mee dat indien je de probeer versie gebruikt gedurende een maand dat men u meerdere mails zal toesturen om je te overhalen deze aan te kopen ...hoe korter de periode word des te meer voordeel je heb ...en daarbij voor de HD Control betaal je nu maar 15€
 
Hier heb je de permanente versie gratis. Je zal je moeten aanmelden en wat bijkomende software uitvinken. Ik heb hem net geinstalleerd. En hij is permanent. Dit is de link. https://www.ashampoo.com/en/usd/ree/13922
HDD.jpg
 
heb deze dan ook maar eens geinstalleerd ....
de eerste keer dat je deze opstart dien je de licentie aan te vragen door middel van je email en w8woord in te geven als je al een geregistreerde gebruiker bent ..
ben je dit niet dien je je te registreren om de licentie te verkrijgen ...
en inderdaad is dit dan een volledig geristreerde versie ..
opmerking : bij programma's en onderdelen word en iets extra's geinstalleerd ook al had ik aangegeven dat dit niet mocht ...gelukkig kun je het alsnog verwijderen via programma's en onderdelen .
het extra betreft een snelkoppeling " your software deals "

Ashampoo_Snap_2013.09.23_16h26m12s_003_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan