Windows 10 Touchpad werkt niet goed meer na een mogelijke update !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een HP Notebook 15af122nd.
Nadat ik hier Windiws 10 Pro op installeer werkt deze perfect.
Alleen na denk ik updates werkt mijn touchpad niet goed meer.
D.w z. Het pijltje v d muis springt bij gebruik alle kanten op! Ook bij het aansluiten van een externe muis.
Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt
 
hier kan je alle drivers terug vinden van je Notebook, download ze allemaal,zet ze op stick of dvd:


1632748043866.png

1632748098560.png


neem de 'gele' en 'voer die uit als administrator'

S6
 
Ik denk dat dit eerder toeval is dat het na updates nietmeer werkt. Als je dezelfde symptomen hebt bij het aansluiten van een USB muis, vermoed ik dat die touchpad de oorzaak blijft van je probleem. Naar mijn mening heeft die touchpad een probleem van "hardwarematige" oorsprong.

1) Schakel deze eens uit in de BIOS en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet met een gewone USB muis.
2) Start je computer eens met een boot CD/USB (Windows installatie medium bijvoorbeeld). Heb je daar het probleem niet, dan kan het een driver probleem zijn. heb je daar het probleem ook, dan gaat die veronderstelling van een update van de baan en is het een hardware probleem met je touchpad.
 
Ik denk dat dit eerder toeval is dat het na updates nietmeer werkt. Als je dezelfde symptomen hebt bij het aansluiten van een USB muis, vermoed ik dat die touchpad de oorzaak blijft van je probleem. Naar mijn mening heeft die touchpad een probleem van "hardwarematige" oorsprong.

1) Schakel deze eens uit in de BIOS en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet met een gewone USB muis.
2) Start je computer eens met een boot CD/USB (Windows installatie medium bijvoorbeeld). Heb je daar het probleem niet, dan kan het een driver probleem zijn. heb je daar het probleem ook, dan gaat die veronderstelling van een update van de baan en is het een hardware probleem met je touchpad.
Ik heb al meerdere keren problemen ondervonden hardware matig van die dingen. Ik heb het idee dat ze vroeger toch degelijker in elkaar staken als ze nu in elkaar steken. Ik heb dit toch al een paar keer vervangen van toch wel vrij recente toestellen. Soms mocht ik dit vervangen, soms mocht ik de kabel los maken van het moederbord omdat ze toch liever met muis werken. Wat tevens ook de goedkoopste oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan