traag afsluiten IE

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb een pc met XPen IE7 die bij het afluiten van internet er soms tot 30sec over doet om internet effectief af te sluiten.Gedurende al die tijd krijg ik dan een witte pagina.
Ik heb tune up 2009 al alle mogelijke zaken laten optimaliseren maar het probleem blijft.
Iemand een idee wat hiertegen te beginnen valt?
 
andere browser hé :p

andere browser hé :p

Ik heb een pc met XPen IE7 die bij het afluiten van internet er soms tot 30sec over doet om internet effectief af te sluiten.Gedurende al die tijd krijg ik dan een witte pagina.
Ik heb tune up 2009 al alle mogelijke zaken laten optimaliseren maar het probleem blijft.
Iemand een idee wat hiertegen te beginnen valt?

Een vraagje: hou je je register ook schoon? want dit is niet normaal hoor! ik denk dat je best eens je register opkuist als je dat niet doet. en alle andere standaard rommel zoals schijven defragmenteren, geen extra toolbars gebruiken die vaak bij install van progs aangeboden worden etc natuurlijk. als je dit deze ochtend nog leest kan je ook gratis een goede windows-optimiser afhalen in 'freeware-gratis geregistreerde programma's'. loopt wel af tegen 10.00u ongeveer...

maar de beste oplossing is volgens mij nog: smijt IE buiten, ik gebruik het al lang niet meer, tenzij uitzonderlijk om dingen te zien die niet compatibel zijn met andere browsers. de interface van safari vind ik mooi, maar opera is nog sneller. download en probeer ze maar eens :duimop:
 
Zal eens proberen met IE er af te gooien en terug te installeren,een andere browser is niet aan de orde,kanker zoveel je wil over IE,voor mij is het nog altijd de beste oplossing voor wat ik doe.
Verder word de pc wekelijks onderhouden door tune up en maandelijks manueel met Ccleaner,dus dat zit wel snor dacht ik.
Om mailware tegen te gaan is er windows defender en een goede firewall houd ongewenste en al te nieuwschierige bezoekers buiten.
Voor de rest zijn we volwassen genoeg om te weten waar we niet moeten gaan om narigheid te krijgen.(lachen)
 
Ik zou niet te veel vertrouwen steken in windows defender. Misschien beter om IE7 eerst te verwijderen en dan tijdens het opstarten een programma als Ad-Aware 2008 en je antivirus een scan laten uitvoeren en daarna pas terug IE7 installeren. Aan de browser zelf zal het inderdaad niet liggen en ik gebruik zelf ook liever IE.
 
Ik zou niet te veel vertrouwen steken in windows defender. Misschien beter om IE7 eerst te verwijderen en dan tijdens het opstarten een programma als Ad-Aware 2008 en je antivirus een scan laten uitvoeren en daarna pas terug IE7 installeren. Aan de browser zelf zal het inderdaad niet liggen en ik gebruik zelf ook liever IE.

als je tevreden bent van IE moet je hem natuurlijk blijven gebruiken!! echter, microsoft kent ook zijn wereld. de tabs bijvoorbeeld zijn overgenomen uit andere browsers die die al langer gebruikten. je zou verbaasd zijn hoe gelijkaardig anderen eruit zien, en die zijn veel performanter.

op je defender hoor je inderdaad niet te erg te vertrouwen. schrijvers van malware voorzien quasi standaard het omzeilen ervan. ad-aware, spybot s&d, malwarebytes, spyware doctor, noem ze maar op, maar je moet er wel minstens één hebben hoor ;)
 
Zal zeker rekening houden met de tips,vroeger stond spysweeper steevast op alle systemen die ik onderhoud daar kon je op rekenen ,maar daar vind je geen "huissleutels"meer van of ze verlopen binnen de kortste keren.
Tegenwoordig zie ik hier en daar positieve commentaren over spywareterminator van crawler,freeware en toch goed.
Die mss eens overwegen?
 
Ik heb ook een programma staan waar de crawlertoolbar in meekomt, zal ook van crawler zijn denk ik.
Welk programma het juist is weet ik niet meer, het is een van de programma's die ik blijf gebruiken, want laatst na mijn herinstallatie van mijn pc kwam ik het weer tegen tijdens het herinstalleren van de programma's die ik echt op mijn pc wil.
Voor mij wil dat zeggen dat als het van crawler komt dat de kans groot is dat het een goed program is.
 
verwijder tune up utiilities eens,heb dit voorgehad met ada ware
het duurde soms 2 minuten tot mijn laptop opstarte en afsloot,heb het verwijderd en het probleem was opgelost
is het programma een orgineel of een c.....
 
verwijder tune up utiilities eens,heb dit voorgehad met ada ware
het duurde soms 2 minuten tot mijn laptop opstarte en afsloot,heb het verwijderd en het probleem was opgelost
is het programma een orgineel of een c.....

Tune up kan zeker de schuldige niet zijn,het probleem dateerd al van lang voordien.
Heb ondertussen IE verwijderd en opnieuw geïnstalleerd,nu maar afwachten of het iets uithaald.
 
Heb IE er af gegooid via conf.scherm >windows onderdelen toevoegen of verwijdern en dan opnieuw geinstalleerd met de set up die ik vond op de pagina's van Microsoft.
Bleek dat het dan niet meteen de juiste versie was want via windows update is de juiste dan geinstalleerd.
Nu is alles nog zoals het was,nog steeds duurt het lang vooraleer IE afsluit.
Ik moet wel zeggen dat de map IE nog bestond en daar nog heel wat inzat nadat ik deze had verwijderd.
Iemand nog ideeën?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan