Status
Niet open voor verdere reacties.

yvan

Steunend lid
Vip Lid
Ik werk met Microsoft Edge en sinds enkele dagen laden de meeste webpagina zeer traag in.

Ik heb al van alles geprobeerd, Ccleaner, Malwarebytes, enz maar niks blijkt te helpen, heeft er iemand een oplossing.



Groeten
Ivan
 
heb jij dan ook bij stap 4 de powershell opgestart als zijnde de administrator ...
je kunt ook rechtsklik op start doen en de opdrachtprompt (administrator ) opstarten ...
geef dan vervolgens "Powershell" in (zonder haakjes ) en vervolgens klik je op enter ...
je zou dan het volgende moeten zien !
Ashampoo_Snap_2016.03.25_18h58m45s_001_.png
en van hier uit ga je dan verder met de opdrachten in powershell.
 
Heb je de tijdelijke internet (cache) bestanden al opgeruimd zoals geadviseerd in post van qtex?
Dit blijkt mogelijk de voornaamste oorzaak van een te trage edge browser.
 
Beste allemaal,

Hartelijk dank voor jullie reacties.
Het probleem heeft zich blijkbaar vanzelf opgelost, ik heb nog eens alle instellingen nagezien en nog eens adwcleaner, Ccleaner, malwarebytes laten lopen, daarna heb ik ook nog een de cache opgeruimd, de pc opgestart en blijkbaar was nu alles in orde, nochtans had ik deze stappen al eens uitgevoerd. Enfin we zien wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan