Windows 10 trage pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Mijn pc is van de ene dag op de andere héél traag geworden, eer ik een Excel blad geopend krijg duurt dit wel ongeveer 1 à 2 minuten,
gescand met alles en nog wat niets gevonden.
Iemand een idee, kan ik een foto sturen van iets zodat jullie kunnen zien wat er mis is?

Het is een Asus X750LN windows 10 pro, 64 bits

thanks

Ed
 
gescant met alles en nog wat ...wat moeten we daaronder verstaan !
heb je ool een scant gedaan met de malwarebytes adwarecleaner .. zoja plaats je dat log je hier neer .. indien je deze scan nog niet gedaan heb raad ik je deze alsnog aan .
*heb je mogelijk een mail toegestuurd gekregen met een bijlage of een link er in verwerkt welke je heb aangeklikt ...
zit je processor op 100% dit kun je nagaan via taakbeheer "processen "
 
_duurde_ook_al_heel_lang_het_openen_van_prestaties.png


5dee5f39f1890-resultaat.jpg



bij alles wat ik doe duurt het lang, bv het uploaden van de foto's duurt een tijdje als het dan lukt dan werkt het werken met de pc goed, ook als ik mijn map documenten wil openen duurt dit lang, eens ze open is dan kan ik goed doorwerken en dit is met alles zo????
 
5dee661186443-als_ikop_next_duw_zie_ik_dit.jpg

als ik op next klik zie je bovenstaande foto
deze mogen er eigenlijk niet af ik gebruik die programma's

hoe kan ik dan die pup optional conduit er dan af, ik denk ook niet dat dit de echte reden is van het traag werken
moet straks wel even gaan liggen, je weet wel waarom hé Q ik lees je straks wel

hopelijk vind de je de oplossing, ik laat hem ondertussen nog eens helemaal scannen
 
blijft je processor lang hangen op deze 100% of zwak deze vervolgens terug af ... indien deze er een langere tijd blijft hangen dien je op een achtergrond proces te controleren ..
 
als ik zelf hier " niets " doe en enkel taakbeheer open heb staan als ook de edge (de real time scanners werken op de achtergrond ) dat loopt mijn percentage amper op tot 10% en zwakt vervolgens af naar 1% open ik vervolgens de mail app loopt deze op tot 45% om vervolgens weer af te zwakken naar 1% .
daar deze bij u steeds schommelt is er wel degelijk iets aan het werk .. ik heb daar géén zicht op enkel jij kan dit nagaan .
 
5dee70f2e4444-dat_zie_ik_met_wisselende_%25.jpg


dit is dus wat ik zie met wisselende %

hoe verwijder ik de pup optional conduit eraf zonder die andere 2 programma's te verwijderen,
en zou een systeem herstel dit kunnen verhelpen,
tot straks Q teveel pijn
 
Processor ziet er ok uit, evenals het geheugen. Bottleneck gaat je disk zijn. Enige dat nog overblijft en je niet onmiddellijk in die views kan zien.

Kijk eerst eens of je C schijf niet volstaat. Daarna eventueel resource monitor bekijken ivm disk...
 
ja Q maar als ik op next klik om conduit te verwijderen, dan kom ik op volgende foto zie post #6
die mogen niet verwijderd worden want dan werkt mijn printer niet en scanner.
 
Processor ziet er ok uit, evenals het geheugen. Bottleneck gaat je disk zijn. Enige dat nog overblijft en je niet onmiddellijk in die views kan zien.

Kijk eerst eens of je C schijf niet volstaat. Daarna eventueel resource monitor bekijken ivm disk...

heb nog 113 gig over op ssd schijf, wat bedoel je met resource monitor bekijken ivm disk...
daar kan ik niet volgen, ben niet zo slim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan