tutorial idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik zeker weet dat er echt interesse voor is ...wil ik wel het één en ander schrijven maar een video opnemen met handleidingen of toepassingen zie ik mijn nog niet direct doen.
Op mijn eigen website was ik ermee gestart en buiten wat handelingen was er geen interesse, nu moet ik wel zeggen dat de hoofdmoot op mijn site tajine gerechten en Marokkaanse keuken is en dat ik daar mijn bezoekers mee haal.
Misschien kan ik hier er wat mensen mee plezieren ?

Natuurlijk op welk niveau starten we ?
 
Als ik zeker weet dat er echt interesse voor is ...wil ik wel het één en ander schrijven maar een video opnemen met handleidingen of toepassingen zie ik mijn nog niet direct doen.
Op mijn eigen website was ik ermee gestart en buiten wat handelingen was er geen interesse, nu moet ik wel zeggen dat de hoofdmoot op mijn site tajine gerechten en Marokkaanse keuken is en dat ik daar mijn bezoekers mee haal.
Misschien kan ik hier er wat mensen mee plezieren ?

Natuurlijk op welk niveau starten we ?

Ik weet niet of mijn mening telt hier, maar ik denk dat al mijn posting niet voor iedereen zinvol zijn geweest. Ik plaats altijd iets in de hoop dat iemand anders daar iets aan heeft en daardoor deed ik dit ook voor Pctuts. Voor mijzelf deed ik dit niet.

Bij tips en truck en handleidingen worden al behoorlijk wat programma's behandeld, maar de Adobe programma's ontbreken hier nog jammergenoeg.

Antwoord op je vraag van welk niveau ?? Dat is moeilijk te zeggen, zoiets maak je naar eigen inzicht lijkt me.
 
De handleidingen zitten mee in de programma's zelf.

Dit ben ik met je eens, maar een redelijke handleiding of een help mogelijkheid zit bij de meeste software.
Hierbij vraag ik me ook af waarom de schappen in de bookshops hier vol staan met praktijkboeken over alle mogelijke soorten software als bij de meeste programma's een handleiding wordt geleverd. Er zal toch wel vraag naar zijn denk ik dan.

Met pdf bestanden moet je uitkijken of er auteursrechten op bestaat. om illegale praktijken tegen te gaan.
Veel pdf bestanden zijn boeken die ingescand zijn en zijn verboden om te plaatsen.
 
Ik heb verschillende handleidingen waaronder ok video handleidingen die zeer goed zijn maar in het Engels en uitgaande van een Engelse versie van CS4.
Persoonlijk vind ik ze soms iets te ingewikkeld en ik ben toch geen photoshop leek meer.
Mocht er intresse zijn om ze hier of daar te plaatsen dan hoor ik het wel.
 
Dit ben ik met je eens, maar een redelijke handleiding of een help mogelijkheid zit bij de meeste software.
Hierbij vraag ik me ook af waarom de schappen in de bookshops hier vol staan met praktijkboeken over alle mogelijke soorten software als bij de meeste programma's een handleiding wordt geleverd. Er zal toch wel vraag naar zijn denk ik dan.

Met pdf bestanden moet je uitkijken of er auteursrechten op bestaat. om illegale praktijken tegen te gaan.
Veel pdf bestanden zijn boeken die ingescand zijn en zijn verboden om te plaatsen.

Het lijkt me, ondanks het feit dat er meestal een handleiding meegegeven wordt in progs, toch geen slecht idee een quickref op te stellen. Zelf heb ik te weinig ervaring met FS, maar ik ben ervan overtuigd dat we er veel mensen plezier mee gaan kunnen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan