Windows 11 update 25H2

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Sinds deze (volgens Clickx geforceerde) update krijg ik bij het kopiëren - plakken regelmatig de melding van een "onbekende fout" en de bewerking wordt afgebroken, en dit meerdere keren na elkaar.
Externe SSD wordt dubbel weergegeven en is niet te verwijderen (sluiten), enkel door de usb aansluiting uit te trekken..
Externe HDD wordt, in plaats met de naam, aangeduid als lokale schijf E en is niet meer te benaderen. Melding: moet worden geformatteerd. Er staat 3,5 TB data op die niet te vervangen is.
Mappen worden naar de prullenbak verplaatst door er enkel op te klikken.

Ik zou hiervoor graag een oplossing willen weten (als die moest bestaan).

internal ?
Er werd toch van bij de aanvang gesproken over een externe HDD ?

Staat zo van bij de eerste post met de vraag !
En een interne HDD kan toch niet verbonden zijn via een hub ??? tenzij de interne hub van het moederbord ?
Waar heb ik het ergens over een interne HDD?
internal ?
Er werd toch van bij de aanvang gesproken over een externe HDD ?

Staat zo van bij de eerste post met de vraag !
En een interne HDD kan toch niet verbonden zijn via een hub ??? tenzij de interne hub van het moederbord ?
#54 gaat niet over mijn schijf
Dat is gewoon een voorbeeld van Aardbei
Mijn harde schijf is een Intenso

OK.... het werkt natuurlijk niet verhelderend als helpers, in dit geval @Aardbei verwijzingen naar hun eigen apparatuur zonder verdere uitleg in de discussie betrekken... sorry voor het misverstand.

En nu ga ik mij écht afzijdig houden !

ik citeer #54 gaat niet over mijn schijf
Dat is gewoon een voorbeeld van Aardbei

1777224136657.png

(hallo de schijf geef je zelf als PB op! kan wel intern een seagate HDD zijn als je crystaldisk info hebt gebruikt )

Terug
Bovenaan