Status
Niet open voor verdere reacties.

marfra10

Steunend Lid
Vip Lid
Hallo,
Gisteren 10-07-2013 grote update van Microsoft (18 stuks)
Foutmelding bij de laatste update : Code 80070641

Update KB2687309 - Beveiligingsupdate voor MS Office 2007

Verschillende malen opnieuw geprobeerd maar lukt niet!
Installer Service staat op Automatisch
Meerdere keren opnieuw gestart

Ik heb geen idee wat ik zou moeten doen.
Alvast dank voor uw goede raad!
Frank


MS WINDOWS VISTA HOME PREMIUM 64-BIT SP2
INTEL CORE2 QUAD CPU Q9450 @ 2,66GHZ, 4,0GB RAM
NVIDIA GEFORCE 9600 GS
 
@ Qtex
@ Navarro

Mappen zijn identiek zoals op bijlage van Qtex. Ook identiek op de PC van mijn ega. O.K.

MS Office 2010 hersteld via configuratiescherm > programma's en Onderdelen > wijzigen O.K.
Service "Office Open Source" ingeschakeld (gestart) O.K.
Anti-Virus en MalwareBytes uitgeschakeld O.K.
Windows Update laten lopen : 5 van de 8 updates werden correct geïnstalleerd. O.K.

PC opnieuw gestart, AV & MWB uitgezet. service "Office Open Source" opnieuw gestart O.K.
Windows Update opnieuw laten lopen. 3 van 3 Updates (waaronder Service Pack 1) mislukt . NIET O.K.

PC nogmaals opnieuw gestart, AV & MWB uitgezet. service "Office Open Source" gestart O.K.
Windows Update opnieuw laten lopen. Deze keer alléén met Service Pack 1 - mislukt . NIET O.K.
Probleem nog niet opgelost.

ik heb nooit de bescherming uitgezet ...
echter heb ik wel 1 voor 1 de update's geinstalleerd ....
en zeker het service pack dien je alleen te installeren zonder dat er ook maar iets open staat op je pc ...
 
Verborgen administrators account zichtbaar maken.
Ga naar Start > Alle programma`s > Bureau-accessoires en rechsklik op opdrachtprompt en kies voor Als administrator uitvoeren.
Vervolgens typ je in het Opdrachtpromptscherm: net user administrator /active:yes.
Sluit het opdrachtprompt venster en herstart de computer.
Je zal zien dat je jou kan aanmelden met het administratorsaccount. Als het met een wachtwoord beveiligd is en je weet dit niet heb je wel een probleempje.
Is het niet met een wachtwoord beveiligd , beveilig het dan met een wachtwoord.
Als met het administratorsaccount gelukt is om de updates te installeren, verberg dan terug het administratorsaccount
Dit kun kun je doen door de yes te veranderen naar no : net user administrator /active:no.
Eigenlijk om te voorkomen dat virussen ongewenste software kunnen installeren, zou je voor dagelijks gebruik een standaard account moeten gebruiken.
Wil je nieuwe software installeren of software verwijderen, maak dan het verborgen administrators account zichtbaar en installeer of verwijder software met dit account.
 
@qtex
Er is me wel één ding niet zo duidelijk. Je zegt volgende; "Het office service pack 2 installeren zonder dat al de updates ervoor werden geinstalleerd gaat niet..."
Ik denk toch dat dit andere oorzaken heeft. Hoe staat je Windows update ingesteld?
Alleen controlleren, Controlleren en downloaden, of automatisch downloaden en installeren?
Aan je verklaring vermoed ik op downloaden... Maw, die updates staan in de queue en moeten verwerkt worden.

Het zit zo, Service Pack 2 voor Microsoft Office 2010 is een volledige rollup update. Dit houd in dat er geen prerequisites aan verbonden zijn. Maw je hebt geen vorige updates of voorgaande service pack nodig om SP2 te kunnen installeren, die zijn aanwezig in dit SP. Tesamen met eventueel nieuwere updates.

mijn updates staan zo ingesteld als aanbevolen is ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan