Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,

probeer al een paar dagen om die update te doen maar krijg antwoord dat het niet lukt
al de probleemoplosser voor WIndows 10 laten draaien maar geen fout
is er nog iemand die niet kan updaten
1.JPG
2.JPG

gttn
G.
 
jammer genoeg lukt het niet via de gewone update en ook niet via de link die je me gaf
sorry
maar wat is eigenlijk het gevolg als dat niet lukt ?
is dat gevaarlijk om verder te internetten ?
fout 1.JPG
2.jpg
3.JPG

ps ; eerst was de Denfender ook in hetzelfde geval maar deze is ondertussen in orde en update terug

deed een "probleem oplossen " via instellingen en kreeg dit
probleemoplossing.JPG

nog eens gedaan en kreeg dit
Knipsel.JPG

mar toch geen update gelukt erna
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de 2de keer dat je dus de probleemoplossing draaide gaf deze dus aan dat er geen enkele fout aanwezig was ...daarop startte je weer de update zelf maar ook nu weer lukte deze niet ... ik denk dat het aangewezen is om de probleemoplossing nogmaals te draaien en als deze wederom aangeeft dat alles goed is dan herstart jij eerst het systeem en dit voor dat je dus de update opnieuw tracht te voldoen ..
raar is het allezins dat zelfs het uitvoerende bestand niet wilt lukken ..
 
scan.jpg

Bij deze de scan die ik gisteren niet kon posten.
Het enige verschil gisteren en vandaag is dat mijn micro SD kaartje er nu helemaal in steekt en gisteren zo maar half en half. Misschien dat mijn netbookje constant het zag en dan weer niet en daarom zo in de clinch lag met zichzelf. Maar nu ziet het er naar uit dat hij terug goed functioneert. Gelukkig zou ik zo zeggen. Ik had al uit pure wanhoop een nieuwe media creation tool USB stick aangemaakt. Zelfs dat lukte gisteren niet meer. Kon het vandaag dan wel doen. Wel heel raar als het aan die micro SD kaart zou gelegen hebben dat die mijn netbookje zo in de war kan brengen.
 
ga ik eens doen ,laat uitslag weten


deed nog eens ( zelfs 2x ) de probleemoplosser draaien en gaf weer fout gedetecteerd aan
en liet de update die u aangaf dan draaien maar update mislukt weer

ps : maar zou toch graag weten of het gevaarlijk is zo verder te internetten ?
Knipsel.JPG
en
PS 2 ; naar een herstelpunt te gaan van een paar dagen geleden , zou dat helpen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nog een laatste poging gedaan :
op internet gezocht naar dat probleem oplossen -kwam toch bij dezelfde uit van Windows 10 -en na diagnose " problemen opgelost " zoals al eens meegegeven
Pc afgesloten , terug opgestart zoals je vroeg, en laten updaten met uw link ,maar helaas was de einduitslag ; update mislukt !!!!!!!!!!
jammer , gaan er ons moeten bij neerleggen zeker ?
 
ik begrijp het ook niet waarom het dus niet wilt lukken ...wat ik me nu wel afvraag is hoe groot en hoeveel ruimte er nog vrij is op de C
wat betreft je vraag ""of het gevaarlijk is zo verder te internetten ?"" nee het gaat hier om een cumulatieve update wat je dus niet moet vergelijken met een beveiligingsupdate .... wat wel het geval is dat wellicht de volgende cumulatieve update wellicht ook niet zal lukken alhoewel mischiens ook wel ..afwachten dus ...Windows kan soms rare streken hebben .
 
wil jij absoluut deze cumulatieve update verkrijgen dan raad ik je ook eens aan om een sfc /scannow op te starten in een opdrachtprompt (administrator ) en dit om na te gaan of er geen systeemfouten aanwezig zijn ...
 
ga ik morgen eens doen
geef dan feedback

ps ; al googelen en zoeken zie ik dat ik niet alleen ben met it voorval
MAAR , alle tips zijn welkom
EN Qtex , u hebt me al veel geantwoord en geholpen , waarvoor dank !!!!!!
 
aangezien je van een eerdere build naar build 1709 gegaan bent werden dus de herstelpunten verwijderd die er eerder aanwezig waren ...het is wel zo dat er waarschijnlijk wel nog een herstelpunt aanwezig zal zijn met de datum van het moment je de Fall update installeerde ..zo zie ik hier dat er vandaag de KB4058049 werd geinstalleerd en dat er hier eerst ook een herstelpunt werd aangemaakt
*de KB4058049 heeft betrekking tot de store
 
Laatst bewerkt:
dag ,
die scannow gedaan en blijkbaar -denk ik toch -geen fouten
zie bijlage

ik doe regelmatig zelf een herstelpunthandmatig maar zie nu dat de eerdere verdwenen zijn , alhoewel ze er overlaatst nog opstonden
dus naar een eerder herstelpunt -van over een paar dagen -teruggaan zal niet meer lukken
ps : ik weet niet , maar kan of moet ik misschien iets doen met die KB die je aangeeft
uitslag van die scannow.JPG
updates.jpg
grtn
G.

hoera, alles blijkbaar plots in orde !!!!!!!!!!

updates.jpg
verkeerde bijlage , moet deze zijn !Knipsel.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee maar wat ik me afvraag is waarom er tevens ook bij u een beveiligings update voor de Windows 7 vermeld word welliswaar is deze mislukt maar deze mocht zich in elk geval niet aanmelden op dit systeem omdat je tenslotte toch de Windows 10 draait ...
*werd dit systeem pas geupgraded van een W7 naar de W10 ... indien zo dan raad ik een nieuwe installatie aan door de optie in Windows 10 deze pc opnieuw instellen te gebruiken ...daarna dien je ook de Windows.old te verwijderen

**de KB eerder vermeld in bericht #28 is fout de laatste cijfer diende een 3 te zijn en geen 9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan