Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,

probeer al een paar dagen om die update te doen maar krijg antwoord dat het niet lukt
al de probleemoplosser voor WIndows 10 laten draaien maar geen fout
is er nog iemand die niet kan updaten
1.JPG
2.JPG

gttn
G.
 
raar dan dat er dan een update voor de Windows 7 opgehaald werd ..ok deze installatie is dan ook mislukt maar deze mocht er gewoon niet zijn ...daarom dat ik toch eerder een vernieuwing van deze huidige Windows 10 voorstelde via de optie deze pc opnieuw instellen ..
letop : de geinstalleerde programma's ben je kwijt ..je persoonlijke bestanden kunnen behouden blijven als je hiervoor kiest .
 
dag Qtex,

ik heb die scannow gedaan die jij zei en daarna nog eens geupdated en plots installeerde hij en was na een heropstart alles in orde !!!
alleen een kleinigheid : er kwam geen normaal bureaublad scherm , alleen een melding in een hoekje dat er geen persoonlijke instellingen waren ; maar na een tweede heropstart was alles in orde
en blijft alles in orde
ik heb dus die build 16299.125 , zie bijlage
melde gisteren ook nog , maar dat zie ik niet meer , dat de vorige herstelpunten allemaal weg waren -dat zei u ook dat het kon -en kon dus niet naar een vorig herstelpunt gaan ;
maak er wel nu en dan zelf 1
dus ik denk dat ik in orde ben waarvoor dank
zojuist een extra bijdrage gestort ; mag wel voor de vele hulp!!!
u ziet ze wel op de rekening denk ik

bedankt , grtn

G.Build.JPG
Knipsel 2.jpg
 
bedankt voor de bijdrage ..echter daar ga ik niet over en heb daar geen zicht op ..dit word uitsluitend beheerd door Tuts zelf hij is immers de oprichter van Pctuts..wat belangrijk is ..is dat het dan uiteindelijk dan toch gelukt is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan