Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik Windows 10 nu al meer dan een jaar en het ging tot nu toe altijd perfect. Ik moet vertellen dat ik een vergrotingsprogramma gebruik. Dat is het programma Zoomtext 10. Sinds de update van 1 december werkt microsoft Edge bijna niet meer. Het is zo traag geworden dat er eigenlijk niet meer mee te werken is. Er is een voorlees functie in Edge ingebouwd en ik heb sterk de indruk dat dit een conflict krijgt met Zoomtext. Ik ben intussen overgegaan naar Explorer en daarmee is het probleem opgelost, al moet ik zeggen dat het opstarten sinds de update veel langer duurt en bovendien gebeurt het geregeld dat Zoomtext niet opstart. Zijn er meer mensen die dit ondervinden en is er iets aan te doen?
 
Zoomtext is nog niet bijgewerkt om met de edge gebruikt te worden ....hier echter heb ik bij manier van spreken geen vertraging bemerkt bij gebruik van de edge ..echter ben ik niet weg van Zoomtext 11...
8155555d3b-Ashampoo_Snap_2017.12.06_16h56m57s_001_.png


jij gebruikt nog de Zoomtext 10 en er word verondersteld dat jij deze dan ook update naar Zoomtext 11 op de site las ik dat je dit gratis kan doen indien je dus een eerdere versie heb aangekocht ...
je dient er enkel op te letten dat je de juiste installer download om de versie 10 te updaten naar de versie 11
 
Een week of zes geleden heb ik een update gekregen voor Zoomtext. Als dat de uodate is die je bedoelt dan werk ik nu dus ook met Zoomtext 11. Deze update maakte mijn toetsenbord een beetje in de war. Ik heb daarover contact opgenomen met de leverancier van het programma ( Optelec), maar daar vertelden ze mij dat er niet veel aan te doen was en dat ze er zelf ook last van hadden. Ook de waarschuwing dat Zoomtext niet met Edge werkt is mij bekend, maar ik heb die altijd genegeerd en tot nu toe werkte het ook altijd naar wens.
 
ik heb de trial hier weer verwijderd ...had deze hier één gehele dag getest en er viel me hier geen vertraging op bij gebruik van de edge browser ... wat me vooral tegen viel is dat deze installer geen keuze mogelijkheid bood om een andere locatie te kiezen ...hij dringt zichzelf op om op de C te installeren ...maar zoals ik zei heb deze gedurende 24u getest en er viel me hier geen vertraging op bij gebruik van de edge .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan