Windows 10 Update Versie 1803

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Zopas een update binnengehaald op mijn systeem. Versie 1803???? nog altijd?????
Hoe komt het dat ik nog altijd niet de 1809 vanzelf binnenkrijg? Als ik de 1809 zelf binnenhaal, krijg ik problemen in mijn menu's. Dacht dat er nog een en ander moest aan gesleuteld worden voor bepaalde systemen.
 

Bijlagen

  • photo18919.jpg
    photo18919.jpg
    103.7 KB · Weergaven: 225
Laatst bewerkt door een moderator:
gebruik het media creation tool 1809.exe eensom je systeem bij te werken ben er 100% van overtuigd dat de problemen die je eerder ondervond voorbij zijn ..
gebruik je echter een draadloze verbinding raad ik je wel aan om deze bedraad aan te sluiten en tevens ook de adapter te gebruiken ..
 
MIK, dat is heel erg raar dat jij nog steeds op de 1803 steekt. Hier gisteren ook een update gekregen op mijn poepsimpel Intel Atom netbookje gekregen. Steek nu op 1809 17763.379.
 
Qtex, dat doe ik mogelijks morgen. Vandaag vrienden op bezoek. Eerst uit eten op de middag en dan lekker samenzijn.
cve, je hebt 100% gelijk. Als je ziet wat die van mij heeft ten opzichte van Uw netbook..... dat zou niet mogen kunnen.
 

Bijlagen

  • photo18920.jpg
    photo18920.jpg
    93.3 KB · Weergaven: 220
Hog MIK, daar kan ik alleen maar van dromen zunne. Azo een vliegmachine. Het zou inderdaad niet mogen dat die van u gele vraagtekens geeft bij het updaten naar 1809.
 
cve;n239621 zei:
Hog MIK, daar kan ik alleen maar van dromen zunne. Azo een vliegmachine. Het zou inderdaad niet mogen dat die van u gele vraagtekens geeft bij het updaten naar 1809.

Ik heb geen gele vraagtekens hoor. Alleen problemen met sommige menu's die niet meer werken. Probeer die
media creation tool 1809.exe morgen eens. Als het misloopt, dan heb ik nog altijd die clone van vandaag pas genomen.
Zo vlug eens gekeken. Waar vind ik die laatste op de site van Microsoft? Zie een hoop verwijzingen maar weinig recent van Microsooft.

 
enkel de 1809.exe is beschikbaar dus begrijp al niet dat je spreekt over verwijzingen this precies dat je het media creation tool 1809.exe niet vind !
… klik dan maar hier eens … laat ook je systeem rechtstreeks bijwerken en je verkrijgt de laatste build 17763.379
*dus eerst upgrade je de 1803 naar de 1809 en dan ook laat je deze rechtstreeks bijwerken naar de laatste build … das de reden dat je bedraad dient te zijn (eerder al aangegeven )..
 
Qtex;n239627 zei:
enkel de 1809.exe is beschikbaar dus begrijp al niet dat je spreekt over verwijzingen this precies dat je het media creation tool 1809.exe niet vind !
… klik dan maar hier eens … laat ook je systeem rechtstreeks bijwerken en je verkrijgt de laatste build 17763.379
*dus eerst upgrade je de 1803 naar de 1809 en dan ook laat je deze rechtstreeks bijwerken naar de laatste build … das de reden dat je bedraad dient te zijn (eerder al aangegeven )..

Ben altijd bedraad. Heb een desktop.
 
Voor de zoveelste maal is het opnieuw dank een schot in de roos door Qtex. Inderdaad Media Creation tool 1809 brengt het in orde. Alles vlot verlopen. Updates in orde. Menu's in orde. Dus we houden alles in het oog of het normaal blijft.
Alvast heel hartelijk dank voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan