Windows 10 Update Versie 1803

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Zopas een update binnengehaald op mijn systeem. Versie 1803???? nog altijd?????
Hoe komt het dat ik nog altijd niet de 1809 vanzelf binnenkrijg? Als ik de 1809 zelf binnenhaal, krijg ik problemen in mijn menu's. Dacht dat er nog een en ander moest aan gesleuteld worden voor bepaalde systemen.
 

Bijlagen

  • photo18919.jpg
    photo18919.jpg
    103.7 KB · Weergaven: 225
Laatst bewerkt door een moderator:
Zondagavond geen klank bij muziek. Klankkaart opnieuw ingesteld. YeloPlay app opnieuw moeten installeren. Mp3Gain werkte niet. Dan toch kunnen werkend maken.
Vraag me af wat er nog zal bovenkomen.
 
Qtex;n239736 zei:
raar dat jij dus er problemen mee heb ..kan het niet verklaren .

Ja, telkens als ik de 1809 binnenhaal is het prijs. Het eerste dat naar voor komt is die nieuwe mappen aanmaken. Verder komt er her en der iets naar boven die het dan niet 100% doet zoals het moet.
Denk dat ik morgen of zo terugkeer naar 1803. Het werkte goed en zo zal ik het ook laten. Hoe zeggen ze het ook alweer? "Never change a winning team"
 
ik begrijp je standpunt maar weet dat in april een totaal nieuwe build uitgebracht word mogelijk krijgen diegene die met een oudere build blijven zitten die dan ook niet binnen ..
 
Sta terug op 1803. Dank zij mijn clone's ben ik makkelijk terug kunnen gaan. Maar niemand zegt me dat ik in april niet opnieuw kan proberen en dat het dan misschien zal lukken alles te houden zoals het is. Zijn er dan terug fouten, dan opnieuw de clone's terugzetten hé.
 
ik hoop voor u dat je in april hopelijk vanaf 1803 kunt upgraden naar de nieuwe versie1903 build 18358.00 ..ik betwijfel echter aangezien je 1 build nummer nu oversla..
 
Qtex;n239742 zei:
ik hoop voor u dat je in april hopelijk vanaf 1803 kunt upgraden naar de nieuwe versie1903 build 18358.00 ..ik betwijfel echter aangezien je 1 build nummer nu oversla..

Der bestaan nog altijd iets als Media Creation tool he. Die neemt na het uitkomen van een nieuwe build na enkele dagen ook die meteen als standaard aan.
 
volledig akkoord Cve maar aangezien Mik nu nog steeds de 1803 gebruikt en bij de versie 1809 problemen onder vind hij ook het Media creation tool kan gebruiken om naar de versie 1903 te gaan ..
maar of dat zijn probleem verhelpen zal wat hij nu ondervond bij versie 1809....ik betwijfel dit ..indien hij het Media creation tool ga gebruiken voor een "upgrade " inplaats van een verse instal .
*dit is dus op dit moment nog afwachten tot versie 1903 zich aanbied ...
 
Ik vind een upgrade bij problemen nooit de beste oplossing, maar hij is ook wel slim genoeg om te weten wat hij doet he. Onze MIK is namelijk al heel wat jaartjes bezig met pc hé.
 
Het is maar dat ik er tegen op zie om alles opnieuw te installeren. Anders begon ik met een blanco schijf of alles opnieuw installeren. Ik heb géén recovery op mijn hd staan. Heb uiteraard alles wel op mijn clone's staan.
Dus maar 2 partities. Zie mijn C schijf. Mogelijks zijn drivers niet meer volledig compatibel. Alle programma's terug installeren. Het probleem met de programma's die gratis verkregen zijn met een installatie op die bepaalde dag...… Zijn ook weg. Vind het cut dat dergelijk systeem die problemen krijgt met een upgrade. Altijd prima gewerkt. Heel snel en vlot om mee te werken en dan dit.
Indien met de volgende grote upgrade het probleem aanblijft zal ik het toch doen. Maar dat is voor later.
 

Bijlagen

  • photo18947.jpg
    photo18947.jpg
    64.4 KB · Weergaven: 77
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan