Opgelost Update version 1903 (KB4524570) mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS,
Als ik probeer de cumulatieve update for W10 version 1903 (KB4524570) te installeren krijg ik steeds de melding, Fout 0x800f081f
Heb al een een tijd gezocht en tips geprobeerd om dit op te lossen maar tot nu toe geen succes.
Wat te doen ?
Vriendelijke grrrrrtjs, Elzo
 

Bijlagen

  • Update 1-12-2019.JPG
    Update 1-12-2019.JPG
    33.1 KB · Weergaven: 406
  • Updates geschiedenis 1-12-2019.JPG
    Updates geschiedenis 1-12-2019.JPG
    50.9 KB · Weergaven: 394
het heeft dan wel zweet en tranen gekost zoals ze hier zeggen ..wat zei Microsoft er van wat de oorzaak zou zijn dat je deze niet kon doen !
of repten ze daar geen woord over ..
 
Hi Qtex

Nee, daar repten ze geen woord over. Integendeel, ik werd nogal bars toegesproken alsof ik de mijnheer persoonlijk iets had aangedaan...
Ik las dat MS door vele meldingen van de zelfde klacht inmiddels met een oplossing bezig is voor de fout.

Alsnog hartelijk dank voor alle inspanningen.
Met vriendelijke groet,
Elzo
 
heb zelf ook al ondervonden dat er onvriendelijke types aan de andere kant zitten ... niet allemaal trouwens maar je krijgt zelden een behulpzame persoon te pakken ..
fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is vermits een verse installatie , hierop werd je eerder op gewezen dat deze mogelijkheid er in zat .
 
Ja, het probleem is dat er veel studentjes werken die helaas ook niet alles kunnen weten.
Die ervaring heb ik ook gehad, maar het is toch van den zotte dat je dan maar Windows 10 opnieuw moet gaan installeren omdat ze bij Microsoft
niet hun werk goed doen.
Soms wordt je daar moedeloos van , ik kan mij niet herinneren dat ik zoveel shit heb gezien tijdens mijn gebruik van Windows 7
nee die werkte perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan