Windows 10 Update Win 10 versie 1903 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinz46

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Na update versie 1903 kan ik plots Spotnet niet meer openen, reden geinfecteerd door Win32:Malware-Gen, deze werd opgeborgen door Avast in de viruskluis. Wat heb ik gedaan ;
1. Spotnet 2.0.0.276 van het systeem gewist,
2. Mijn virusscanner Avast tijdelijk uitgeschakeld en een versie Spotnet 2.0.0 van het net gedownload en geinstalleerd als Administrator.
3. Deze versie in m'n virusscanner bij de uitzonderingen geplaatst, en alles terug veilig (!?) heropgestart.
Resultaat : Geinfecteerd door Win32: malware-gen, dus alles zonder oplossing.
Graag een beetje hulp gevraagd A.U.B. Heinz46
 
verwijder alles betreffende Spotnet van je systeem (de map spotnet staat in de map ProgramData ook staat deze vermeld in de map AppData en beiden dienen verwijderd te zijn )
pas nadat deze verwijder zijn herstart jij je systeem en installeer je deze Spotnet 2.0.0.276 … er zijn namelijk installers die wel degelijk een besmetting mee gekregen hebben ..
deze hier is veilig daar ik deze zelf ook gebruikt hebt … kreeg hetzelfde hier met een eerdere versie van Spotnet nadat ik versie 1903 gebruikte ..
 
verwijder alles betreffende Spotnet van je systeem (de map spotnet staat in de map ProgramData ook staat deze vermeld in de map AppData en beiden dienen verwijderd te zijn )
pas nadat deze verwijder zijn herstart jij je systeem en installeer je deze Spotnet 2.0.0.276 … er zijn namelijk installers die wel degelijk een besmetting mee gekregen hebben ..
deze hier is veilig daar ik deze zelf ook gebruikt hebt … kreeg hetzelfde hier met een eerdere versie van Spotnet nadat ik versie 1903 gebruikte ..
Qtex bedankt voor de nodige info, alles werkt nu picobelo, nogmaals dank. (y)
 
ik zie dat je ook de Avast er af heb gegooid .. opzich was dit niet nodig maar aangezien de Windows 10 zelf al het nodige meegekregen heeft is eigenlijk de Avast overbodig tenzij jij deze liever verkiest ..fijn dat Spotnet nu geen melding meer geeft .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan